نماینده جهرم به جذب ضعیف قیر توسط اداره راه و شهرسازی فارس انتقاد کرده بود و آماری هم در مورد کل قیر جذب شده استان در مقایسه با قیر جذب شده یک شهرستان داده بود و حالا اداره کل راه و شهرسازی فارس در این مورد توضیح داده است.
کد خبر: ۷۴۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 23 May 2019

پاسخ اداره راه و شهرسازی فارس به شرح زیر است:

"در پی مصاحبه نماینده محترم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون عمران مجلس با عنوان ضعف عملکرد راه و شهرسازی فارس در جذب قیر به استحضار هم استانی‌ها می‌رساند که کل قیر جذب شده توسط راه و شهرسازی و راهداری فارس و نیز راه و شهرسازی لارستان جمعا 49 هزار تن است که سهم قیر راه و شهرسازی و راهداری فارس 27 هزار تن معادل 75 درصد و سهم قیر راه و شهرسازی لارستان مقدار 12 هزار تن معادل 25 درصد است .

این در حالی‌است که اظهارات نماینده محترم منطبق بر آمار ارائه شده نبوده و برعکس بیان شده است."

بهتر است اداره راه و شهرسازی فارس به جای توضیح در مورد جابجایی درصدها و اشکال ملا نقطه ای گرفتن، در مورد اصل موضوع توضیح دهد.

اینکه از 4 میلیون تن قیر تصویب شده( طبق گفته نماینده جهرم) سهم فارس بزرگ فقط 49 هزار تن است خجالت آور است و باید در این مورد توضیح داده شود.

این که راه های استان بزرگ و استراتژیک فارس در کشور جزو افتضاح ترین ها است و همین هم عاملی بر رتبه اول دائمی این استان در کشته های تصادفات رانندگیست؛ تأییدی بر عملکرد ضعیف ادارات و سازمان های مربوطه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار