حسین‌زاده خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با دانشجویان، قدرت جوانی و دولت جوان و حزب‌اللهی می‌تواند مشکلات را برطرف کند.
کد خبر: ۷۴۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 25 May 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده در خطبه‌های  نماز جمعه شهر لامرد اظهار داشت: اجرای حدود و محاکمه مفسدان اقتصادی که گاهی از نزدیکان شخصیت‌ها هستند مردم را خوشحال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد دو حکومت لیبرال سرمایه‌داری غرب و حکومت ساده‌زیست علوی هستیم، افزود: حکومت لیبرال سرمایه‌داری غرب یعنی هرکسی برج بزرگتر و ماشین بهتر داشته باشد شخصیت اجتماعی آن نیز بالا است.

امام‌جمعه لامرد ادامه داد: اما حکومت ما علوی است و باید در مقابل حکومت لیبرال سرمایه‌داری غربی ایستادگی کند و مسوولان نیز موظف به اجرای حکومت علوی هستند.

وی با اشاره به سالروز فرارسیدن فتح خرمشهر تصریح کرد: فتح خرمشهر فتح بزرگی بود اما جمله رهبر معظم انقلاب نیز که فرمودند خرمشهرها در پیش است بسیار مهم بوده و هر چه تلاش و آبادانی بیشتر شود یعنی فتح خرمشهرها انجام‌شده است.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با دانشجویان، قدرت جوانی و دولت جوان و حزب‌اللهی می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

وی با تشکر از حضور باشکوه مردم لامرد در نمازجمعه هر هفته بیان داشت: این حضور باشکوه هفتگی مردم در نماز جمعه لامرد یاس و ناامیدی در دشمن ایجاد می‌کند.

امام جمعه لامرد در خصوص روز قدس نیز بیان داشت: میان شب‌های قدر و روز قدس یک پیوند است و مردم روز قدس را فراموش نکرده و تکلیف خودشان را به‌خوبی می‌دانند و به‌طور یقین حضور مردم در راهپیمایی امسال نیز باشکوه‌تر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
احمدی نژاد هم دولت جوان و حزب اللهی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار