رئیس گروه پایش منابع آب شرکت آب منطقه‌ای فارس از توقیف ۳ دستگاه حفاری و خودروی برداشت غیر مجاز در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 25 May 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:امید رشیدی رئیس گروه پایش منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان فارس اظهار کرد: به منظور برخورد با تخلفات در زمینه برداشت آب‌های زیرزمینی و تخریب بستر و حریم رودخانه‌ها، یک دستگاه ماشین غیر مجاز حفاری، ۲ دستگاه کامیون و لودر و یک عملیات خاک‌برداری نیز در استان توقیف شد.

وی در این خصوص تصریح کرد: این دستگاه حفاری غیرمجاز در روستای ملک‌آباد رامجرد مرودشت توسط مأموران گشت و بازرسی این شرکت شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

رئیس گروه پایش منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان فارس اضافه کرد: همچنین مأموران بازرسی شرکت از عملیات خاک‌برداری در بستر رودخانه دشت خاک دبیران زرین‌دشت جلوگیری کرده‌اند.

امید رشیدی گفت: یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون نیز که در حال خاک‌برداری غیر مجاز از بستر رودخانه‌ای در منطقه «سه چاه بغل سیاه» جهرم بودند، توسط مأموران بازرسی شرکت و نیروی انتظامی توقیف و به پارکینگ منقل شدند.

حبیب‌الله منتظری مدیر امور آب شهرستان جهرم نیز بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ دستگاه لودر و کمپرسی متخلف و همچنین ۶ عملیات دخل و تصرف در حریم رودخانه‌ها در این شهرستان توقیف شده است.

شرکت آب منطقه‌ای استان فارس متولی حفظ و صیانت از منابع آب استان و حریم رودخانه‌ها است و به همین منظور طرح «احیا و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی» در سال ۹۳ در وزارت نیرو تصویب و لازم‌الاجرا شده است.

.

توقیف ۳ دستگاه حفاری و خودروی برداشت غیر مجاز در فارس

توقیف ۳ دستگاه حفاری و خودروی برداشت غیر مجاز در فارس

توقیف ۳ دستگاه حفاری و خودروی برداشت غیر مجاز در فارس

توقیف ۳ دستگاه حفاری و خودروی برداشت غیر مجاز در فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار