در حالی که ادعا می شود 15 هزار تن شکر در سطح استان فارس توزیع شده است اما با مراجعه به فروشگاه های سطح شهرها متوجه می شویم که تقریبا خبری از این شکرها نیست.
کد خبر: ۷۴۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ 25 May 2019

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۳ کشور گفت: از این مقدار ۵ هزار تن برای مصرف خانوار‌ها توزیع می‌شود و ۱۰ هزار تن هم نیاز اصناف و صنعت استان را تامین خواهد کرد.

علاوه بر اینکه در سطح فروشگاه ها خبری از این شکرهای خیالی نیست در مراجعه به اصناف درگیر با شکر هم خبری از کاهش قیمت ها که به واسطه کمبود شکر سر به فلک گذاشته اند نیستیم.

رستاد افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تن از شکر سهمیه خانوار در شیراز و ۲ هزار و ۵۰۰ تن مابقی هم در سایر شهرستان‌ها توزیع شود.

وی گفت: سهمیه شکر اصناف و صنعت قرار است با هماهنگی سازمان صنعت معدن و تجارت استان توزیع شود که از این مقدار ۵۰۰ تن هم سهمیه زنبورداران استان خواهد بود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۳ کشور، قیمت فروش شکر تنظیم بازار را کیلویی ۳ هزار تومان برای خانوار و کیلویی ۳ هزار و ۴۰۰ تومان برای اصناف درب کارخانه اعلام و تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۶ هزار تن شکر با نرخ مصوب دولتی دراستان فارس توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
لعنت خدا بر آدم دروغگو .....
با این حساب هر نفر در استان فارس پنج کیلو شکر تحویل گرفته !!!!
ولی یک چیزی رو راست میگه این مقدارشکر وارد شده ولی.......
قطعا توزیع نشده.
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
آقای محترم لطفا" برلی توزیع کالا ها فکر اساسی کنید با این روش به نیازمندان واقعی نمی رسد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار