فرماندار ویژه جهرم گفت: تبلیغات زود هنگام انتخاباتی در فضای مجازی مورد رصد قرار گیرد.
کد خبر: ۷۴۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 26 May 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: علیرضا صحرائیان صبح امروز در نخستین جلسه با مسوولان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان فارس، اظهار داشت: بر اساس نص صریح ماده 11 قانون مجلس شورای اسلامی تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، ادارات و نهادهای قانونی و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت، شهرداری‌ها و مؤسسات عمومی موظفند‌ حسب درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران، کارکنان سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنان قرار دهند.

وی بی‌طرفی، اشراف اطلاعاتی، امنیت، دفاع از حق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان و رعایت مر قانون را از وظایف دست‌اندرکاران انتخابات عنوان کرد و افزود: مهمترین وظیفه فرمانداری ویژه برگزاری سالم انتخابات است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم اظهار داشت: در شرایطی که دشمن با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ظالمانه سعی دارد بین ملت و نظام شکاف ایجاد کند و بذر تفرقه را در جامعه بپاشد، باید در سایه همدلی، اتحاد و ایجاد زمینه مناسب برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی، دشمنان کوردل را از تحقق توطئه‌هایش مایوس کنیم.

صحرائیان با تاکید بر اینکه صیانت و امنیت آراء رای دهندگان و منتخبین باید ماموریت اصلی برگزار‌کنندگان انتخابات باشد، تصریح کرد: برای اجرای قانونمند انتخابات آموزش مستمر و جدی دست‌اندرکاران و مجریان برای آشنایی با قانون در شهرستان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم متذکر شد: تبلیغات زود هنگام انتخاباتی در فضای مجازی مورد رصد قرار گیرد.

توجه به تأمین نیروها و تجهیزات موردنیاز، رصد فضای مجازی، توجه به تهدیدها و بهره‌گیری از فرصت‌های آن، تفکیک قانون و در دسترس بودن وظایف قانونی برای هر یک از دست‌‌اندرکاران برگزاری انتخابات از دیگر مواردی بود که صحرائیان در نخستین جلسه با مسئولین برگزاری انتخابات شهرستان به آنها پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار