امام جمعه یزد ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم دارالعباده در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس معامله قرن را برهم زد.
کد خبر: ۷۵۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ 01 June 2019

آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته 10 خرداد ماه نماز جمعه یزد با اشاره به اهمیت حضور پرشور اقشار مختلف در راهپیمای روز جهانی قدس، اظهار کرد: یکی از توصیه‌های بسیار مهم امام علی(ع)، در حمایت از مظلومان و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین افزود: راهپیمایی باشکوه روز قدس، جوابی محکم و دندان شکن به اهداف شوم استکبار جهانی است.

امام جمعه یزد با بیان این‌که راهپیایی روز جهانی قدس معامله قرن را برهم زده است، گفت: ظالمان جهان بدانند مردم ایران به هیچ عنوان زیر بار زور نمی‌روند و با تمام توان از مظلومان جهان حمایت می‌کنند.

ناصری یزدی در ادامه با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی برای شناخت توطئه دشمنان، تصریح کرد: در طول 30 سال رهبری امام خامنه‌ای تمام توطئه‌های دشمنان به برکت هدایت‌های هوشمندانه ایشان خنثی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به این‌که ولایت به معنای اتصال به ولایت خداوند و معصومین(ع) است بیان کرد: انقلاب ما یک انقلاب خدایی است و صاحب آن مقام معظم رهبری است و قطعا هر کسی بخواهد در مسیر انقلاب سنگ‌اندازی کند خداوند دمار از روزگارش در می‌آورد و او را به نابودی می‌کشاند.

وی گفت: مسئولان ما از جوانان در مسیر تولید و علم حمایت و زمینه جهش و پیشرفت همه جانبه کشور در تمام عرصه‌ها را فراهم کند.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: باید به آینده امیدوار باشیم چرا که خداوند پشتوانه و پشت و پناه ماست و ما هم باید تمام تلاش خود را در راستای کمک رفع مشکلات انجام دهیم.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: اگر علم و دین پشتوانه هم حرکت باشند، علم راه را باز می‌کند و دین هم زمینه رسیدن به هدف را فراهم می‌کند و هیچ یک از این دو نمی‌تواند به تنهایی زمینه پیشرفت کشور را فراهم کند.

وی افزود: دشمن به هیچ عنوان نمی‌خواهد که این دو در ایران اسلامی با یکدیگر باشند و تمام تلاششان را می‌کنند که بحث دین و علم را از یکدیگر جدا نماید.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: این که ترامپ از مذاکره دم می‌زند حربه و فریبی است که دوباره آنها انجام می‌دهند و قصد آنها زمین گیرکردن ایرانیان است اما در مقابل این حرکت آنها اگر ما همچنان مقاومت کنیم، تمام توطئه‌های آنها خنثی شده و مردم ما همچون گذشته آنها را زمین‌گیر می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار