حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر بخشایش پور با بیان اینکه امام بزرگوار فرمودند روز قدس روز اسلام است، صرفا یک شعار نبوده، بلکه بیان واقعیتی محض میباشد. زیرا انگلیس صدسال پیش مترصد بر اقامت یهودیان در خاک فلسطین بوده و متعاقب آن اروپاییان اسباب مهاجرت اسراییلی‌ها را از گوشه گوشه جهان به سرزمین‌های اشغالی فلسطین فراهم ساختند و پس از جنگ اسراییل و اعراب برخی حکام سرسپرده و نالایق عرب از بیم گنبد آهنین صهیونیست به سازش سوق گرفتند وکمپ دیوید را بوجود آوردند.
کد خبر: ۷۵۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 01 June 2019

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: مراسم سیاسی عبادی نماز دشمن شکن جمعه با حضور قشرهای مختلف امت روزه دار در حسینیه اعظم گراش، مصلای نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر بخشایش‌پور امام جمعه این شهرستان اقامه گردید.

خطیب جمعه گراش در خطبه نخست با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و پرهیز از محرمات ، شکوه راهپیمایی روز قدس را تحسین برانگیز توصیف و حضور گسترده اقشار مختلف امت ولایی این شهرستان را مورد تقدیر قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر بخشایش پور در بخش دیگری از خطبه نخست به مسایل روز منطقه و بالاخص چهاردهم خرداد اشاره و بر حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد عروج ملکوتی امام راحل (ره) تاکید نمود.

وی در آغاز خطبه دوم نیز اظهارکرد: اینکه امام بزرگوار فرمودند روز قدس روز اسلام است، صرفا یک شعار نبوده، بلکه بیان واقعیتی محض میباشد. زیرا انگلیس صدسال پیش مترصد بر اقامت یهودیان در خاک فلسطین بوده و متعاقب آن اروپاییان اسباب مهاجرت اسراییلی‌ها را از گوشه گوشه جهان به سرزمین‌های اشغالی فلسطین فراهم ساختند و پس از جنگ اسراییل و اعراب برخی حکام سرسپرده و نالایق عرب از بیم گنبد آهنین صهیونیست به سازش سوق گرفتند وکمپ دیوید را بوجود آوردند.

حجت الاسلام بخشایش پور در بخشی دیگر با محکوم کردن سازش برخی سران مرتجع عرب از مدعیان کاذب آزادی نیز انتقاد کرد و افزود: در جنگهای جوانان غزه با سفاکان صهیونیست، پوزه اسراییل به خاک مالیده شد.

خطیب جمعه گراش به معامله قرن برخی سران عرب نیز اشاره و از آن بعنوان ورشکستگی قرن نام برد و با گریزی به وضعیت سرزمینهای اشغالی گفت : کشوری چون امارات بگونه‌ای وقیحانه در برابر اسراییل تسلیم و اراضی متعلق به بیت المقدس و همجوار مسجدالاقصی را جهت اسراییلی‌ها دلالی و خریداری می‌نماید و سعودی‌ها سر بر آخور ارباب مستکبر خود نهاده و با رواج اسلام ستیزی و خودفروشی به اسراییل اطمینان خاطر میدهند که ما اسلحه خود را بسوی شما نشانه نگرفته و در اثبات دریوزگی خود با ایران اسلامی قطع ارتباط میکنیم .

سیدمحمدباقر بخشایش پور با تاکید بر ایستادگی امت امام در برابر حرکات شرمگنانه حکام سعودی و سقوط آن رژیم خودفروخته و خائن تصریح کرد: غریو مرگ بر آل سعود ما همیشه طنین انداز خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین بخشایش پور در خاتمه به ساخت عتبات عالیات نیز اشاره و آن را مبین عشق امت ولایی گراش به ائمه طاهرین(ع) تلقی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار