معاون سياسي امنيتي استانداري فارس خاطرنشان کرد: طبق اعلام سازمان فائو از امروز احتمالا شاهد هجوم سنگین ملخ‌ صحرایی در قالب دسته‌های میلیونی به کشور و استان فارس خواهیم بود.
کد خبر: ۷۵۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 10 June 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سيد احمد احمدي زاده دوشنبه ٢٠ خرداد در شوراي پدافند غيرعامل استان فارس بیان کرد: با اعلام موج جدید جمله ملخ‌ها از سوی سازمان فائو، سریعا جلسه‌ای اضطراری و مقدماتی در استان تشکیل و تمهیدات لازم اندیشیده شده است، اما در عین حال نیازمند کمک همه دستگاه‌ها هستیم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت و ضرورت اقدمات عملی و موثر در حوزه پدافند غیرعامل، هدف نهایی این حوزه را سلامت جامعه و ارائه یک راهبرد اساسی در مواجه با تهدیدات عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه هم‌اینک کشور در حوزه پدافند عامل و افزايش توان دفاعي از آمادگي مناسب و خوبي برخوردار است، افزود: علی‌رغم وجود شاخص‌های مطلوب در حوزه پدافند عامل اما در پدافندغیرعامل توفیقاتی مناسبی کسب نشده است .

احمدی‌زاده همچنین بر اجرایی شدن مصوبات شورای پدافندغیرعامل استان تاکید و اضافه کرد: اصل مطلب در این شورا بر اجراي مصوبات باشد و پس از گذشت 15 روز از ارسال و ابلاغ مصوبه، جمع بندي آن از دستگاه‌هاي اجرايي به استانداری ارسال شود .

وی به طرح جامع پدافند غیرعامل فارس که در این جلسه نیز توسط مجری تشریح شد هم اشاره و آن را مبنا و بستر پدافندعامل دراستان ذکر کرد و با ابراز تاسف از آنچه عدم همکاری برخی دستگاه‌ها برای ارائه داده‌های لازم به مجریان این طرح عنوان می‌شد، گفت: اين طرح براي كمك به كاهش تهديدات است، لذا بايد همكاري لازم انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس که معتقد است هرجا كه در پيشگيري و پيش بيني ورود شده، موفق بودیم، گفت: در مقابل هر جا كه به سمت مقابله رفتيم هزينه ايجاد شده، بنابراین هنر يك مدير پيش بيني و پيشگيري است .

احمدی‌زاده با تاکید مجدد بر جدی گرفتن مصوبات و مكاتبات شوراي پدافند غيرعامل، لزوم ارزیابی عملکرد 12 كارگروه ذيل این شورا را یادآور شد و خواستار ورود سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس در مصوبات شورای پدافندغیرعامل برای رعایت پیوست‌های این حوزه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار