عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که فشار بی حد و اندازه ای به زندگی مردم وارد می شود، رتبه بندی معلمان و توجه به مشکلات معیشتی مردم در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۷۵۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 10 June 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: کوروش کرم پور حقیقیدر نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: هجوم ملخ ها به استان فارس و شهرستان های حوزه انتخابیه اینجانب به سونامی تبدیل شده است و زندگی مردم، کشاورزان و باغداران را تهدید به نابودی می کند.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس افزود: برای حل مشکل ملخ ها باید اعتبار نقدی مناسب تامین شود و مسئولان و همه امکانات کشوری با عزمی ملی با این سونامی نابودگر که کشور را تهدید می کند، مبارزه کنند.

وی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: 14 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی برای تامین کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است که تفاوت آن با ارز نیمایی حدود بیش از 50 هزار میلیارد تومان است. مردم و مجلس حق دارند بدانند این مبلغ به چه کسی و برای چه کالاهایی اختصاص یافته است و تاثیر آن بر کاهش قیمت ها و زندگی مردم چیست؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که فشار بی حد و اندازه ای به زندگی مردم وارد می شود، رتبه بندی معلمان و توجه به مشکلات معیشتی مردم در اولویت قرار گیرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار