نماینده لامرد و مُهر در مجلس در واکنش به اظهارات نمایندگان و مسئولان استان بوشهر در پی در نظر گرفتن حق آلایندگی پارس جنوبی برای شهرستان های لامرد و مُهر در استان فارس گفت:اظهارات ناروای مسئولان استان بوشهر مایه اختلاف انگیزی بین استان های فارس و بوشهر می شود.
کد خبر: ۷۵۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 11 June 2019

به گزارش تابناک فارس:محسن علوی گفت:با پیگیری های اینجانب و همکارانم در استان های فارس و هرمزگان برای اجرای قانون متأسفانه مورد کم لطفی همکارانمان در استان بوشهر قرار گرفتیم.

وی افزود:طبق قانون ششم توسعه که خود نمایندگان بوشهر بر آن اشرافیت دارند،عوارض آلایندگی صرفا شامل مناطقی می شود که متأثر از آلودگی هستند.

نماینده لامرد و مُهر در مجلس ادامه داد:جای تأسف دارد که نمایندگان بوشهر با به کار بردن نسبت های ناروا،در تریبون مجلس میگویند عوارض آلایندگی صرفا حق شهرستان های استان بوشهر است؛ حتی اگر 300 کیلومتر فاصله داشته باشند!

وی با اشاره به واکنش تند مقامات و مسئولان بوشهر نسبت به استان فارس در پی گزارش محیط زیست در خصوص ایجاد آلایندگی پارس جنوبی در شهرستان های مُهر و لامرد گفت:مردم استان فارس و بوشهر روابط دیرینه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگیدارند و زیبنده نیست که مسئولان بوشهر با ارائه مطالب خلاف واقع موجب اختلاف بین مردم این دو استان شوند.

علوی در پایان با ارائه مستندات قانونی برنامه ششم توسعه، نحوه توزیع عوارض آلایندگی پارس جنوبی را تاکنون غیرقانونی دانسته و خواستار پرداخت قانونی عوارض از این پس شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
برنامه الحاق استان فارس به خلیج فارس رانمایندگان بیشتر پیگیری کنند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار