مدیر کل کمیته امداد فارس از پرداخت بیش از ۱۶۱ میلیارد ریال زکوات فطره و کفارات در استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 11 June 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: تا کنون ۱۶۱ میلیارد و ۱۵۹ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۳۰۷ ریال زکات فطریه و کفارات توسط مردم فارس پرداخت و در دبیر خانه شورای زکات استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام زکات‌های جمع آوری شده در همان محل به مصارف معیشتی نیازمندان می‌رسد، ادامه داد: زکات جمع آوری شده به حساب خانوار‌های نیازمند پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره به میزان فطریه جمع آوری شده توسط شورای زکات استان افزود: تاکنون در استان ۱۵۸ میلیارد و ۴۸۰ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۷ ریال فطریه عام و سادات و ۲ میلیارد و ۶۷۸ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۳۰۰ ریال کفارات عمد و غیر عمد جمع آوری شده است که در روز‌های آینده و دریافت وجوه جمع آوری شده از روستا‌های استان، این مبلغ افزایش می‌یابد.

بذرافشان با یادآوری اینکه امسال طبق هماهنگی‌های انجام شده در روز عید سعید فطر همه پایگاه‌های جمع آوری زکات‌های فطره اعم از مساجد، خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری از صندوق‌هایی با نشان شورای زکات به طور مشترک استفاده کردند، اظهار کرد: هدف از این کار محاسبه دقیق میزان زکات‌های جمع آوری شده و تسریع در توزیع آن میان نیازمندان است.

برچسب ها: زکات ، کفاره ، زکات فطره
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار