رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهای استان، قاتل متواری از لارستان فارس در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۵۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ 11 June 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سرهنگ عبدالمجید کرمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی دریافت یک فقره نیابت قضایی صادره از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لارستان، مبنی بر دستگیری قاتل متواری ۳۶ ساله به اتهام قتل عمدی همسر و مادر همسر خود، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی بیان داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی هرمزگان در اجرای دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، محل کار این قاتل متواری را در جاده اسکله شهید رجایی بندرعباس شناسایی و با همکاری ماموران انتظامی لارستان به محل اعزام شدند.

رییس پلیس آگاهی هرمزگان اظهارداشت: پس از انجام تعقیب و مراقبت های لازم قاتل که به صورت مسلحانه همسر و مادر همسر خود را به قتل رسانده بود، شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

کرمی ادامه داد: قاتل در بازجویی صورت گرفته به قتل همسر و مادر همسر خود اعتراف کرد و معترف شد سلاح کمری خود را در منزل خواهرش در یکی از محلات حاشیه ای بندرعباس مخفی کرده است.

وی گفت: با هماهنگی مقام قضائی منزل یاد شده شناسایی و در بازرسی از آنجا یک قبضه اسلحه کمری به همراه ۲ قبضه خشاب و ۳ تیر جنگی کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: قاتل دستگیر شده و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

برچسب ها: قاتل ، متواری ، بنرعباس ، دستگیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار