رئیس بیمارستان مادر و کودک شیراز گفت: بیمارستان مادر و کودک شیراز ماهانه به ۸ هزار نفر مراجعه‌کننده خدمات ارائه کرده که بیشتر آنان از دیگر استان‌ها و کشورهای همسایه هستند.
کد خبر: ۷۵۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ 11 June 2019

تابناک فارس به قنل از تسنیم: مسعود امینی ظهر امروز در نشست خبری اظهارداشت: بیمارستان مادر و کودک شیراز در مدت 10 سال فعالیت خود ماهانه به 8 هزار نفر مراجعه‌کننده خدمات ارائه کرده که بیشتر آنان از دیگر استان‌ها و کشورهای همسایه هستند.

وی با اشاره به جراحی‌های نادری که در این بیمارستان انجام می‌شود، گفت: جراحی شکاف لب کام، جراحی‌های لاپارسکوپی و همچنین جراحی داخل رحمی در این بیمارستان انجام می‌شود که جراحی داخل رحم در کشور تنها در این بیمارستان انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان مادر و کودک شیراز افزود: از هر 100 نفر مراجعه‌کننده درمان و جراحی ناباروری به این بیمارستان 30 مورد آن متنج به نتیجه و عمل موفقیت‌آمیز می‌شود و امروز این مرکز درمانی توانسته در کشور به عنوان بزرگترین مرکز درمان ناباروری استان مطرح باشد.

 

مدیرعامل موسسه خیریه بیمارستان مادر و کودک غدیر نیز گفت: ورود خیرین در حوزه سلامت امری مهم است که امروزه در این بیمارستان نیز خیرین توانسته اند درحوزه سلامت گام بردارند.

محمدرضا پنجه شاهین با بیان اینکه این بیمارستان با دارا بودن بخش مددکاری توانسته در طول سال به بیماران نیازمند خدمات رایگانی ارائه دهد افزود: در این مرکز درمانی تمامی هیئت امنا آن بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می‌کنند و تمامی آنها عضو افتخاری این بیمارستان هستند.

وی عنوان کرد: هزینه خدمات درمانی این بیمارستان کمتر از هزینه بیمارستان‌های خصوصی است و در بیشتر خدمات با تعرفه‌ای شبیه به تعرفه دولتی به بیماران خدمات ارائه می‌شود.

پنجه شاهین با اشاره به برگزاری مراسم نکوداشت 10 سال فعالیت بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز گفت: در این مراسم از خانم سیمین دخت مدرسی و آقای حسن صراف به عنوان دو خیر اصلی بیمارستان تجلیل و تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار