شهردار کرج، احداث پارکینگ های مکانیزه در کلانشهر کرج را ضروری خواند و گفت: افتتاح پارکینگ مکانیزه در هسته مرکزی شهر کرج با کاربری فرهنگی و مذهبی از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در بحث حمل و نقل است.
کد خبر: ۷۵۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 12 June 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ کمالی زاده طی آئین بهره برداری از پروژه پارکینگ مکانیزه کلانشهر کرج  گفت: توسعه و همکاری با بخش خصوص زمینه تحقق پروژه های مهم شهری است.

 شهردار کرج، افزود: پروژه مکانیزه چهارطبقه کلانشهر کرج با ظرفیت ۱۹۲ دستگاه ظرفیت به ارزش قرارداد ۴ میلیارد تومان که از کشور کره در چهارسال قبل وارد شد.

وی با بیان این مطلب که مهم ترین مولفه مورد نظر در روند برنامه های زیرساخت از طرف شورای شهر و شهرداری، بحث محیط زیست و حمل و نقل است، توضیح داد: آن چنان که انتظار می رود برای سال آینده با توجه به اهمیت محیط زیست، دیگر ساخت و ساز غیرمجاز نخواهیم داشت.

 کمالی زاده تصریج کرد: روز شنبه هفته جاری شورای شهر کرج هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مترو و حمل و نقل اعتبار داد که این جسارت در شورا، قابل تأمل است.

 شهردار کرج با اشاره به شرائط کنونی اقتصادی مطرح کرد: بخش ایمنی و توسعه با منابع شهرداری با همکاری بخش خصوص ره آورد موثری را در بحث های احداث زیرساخت های مورد نیاز فراهم می آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار