سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی با هیچ گروه، دسته و جناحی سر موضوع امنیت معامله نمی‌کند و عملیات‌های متعدد در این زمینه انجام داده است، اظهارداشت: شناسایی سریع در کنار پیشگیری از وقوع جرم از موارد مهمی است که در دستور کار نیرو‌های این فرماندهی قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۵۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ 12 June 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی فارس گفت: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی است و با برنامه ریزی و تقسیم کار‌های انجام شده تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

سردار اشتری افزود: افزایش ۳۰ درصدی آمار کشفیات کالای قاچاق نسبت به پارسال از دستاورد‌های حرکت در این مسیر بوده است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با هیچ گروه، دسته و جناحی سر موضوع امنیت معامله نمی‌کند و عملیات‌های متعدد در این زمینه انجام داده است، اظهارداشت: شناسایی سریع در کنار پیشگیری از وقوع جرم از موارد مهمی است که در دستور کار نیرو‌های این فرماندهی قرار گرفته است.
سردار اشتری با اشاره به شرایط مطلوب امنیت در کشور و تامین آن با توسط نیروی انتظامی با تمام قوا، ادامه داد: درصورتی که حرکات مختصری هم صورت گیرد با اشراف کامل اطلاعاتی با آن مقابله می شود.
فرمانده ناجا از حمایت‌های نیروی انتظامی از سرمایه گذارانی که قصد فعالیت تولیدی در کشور دارند خبر داد و تصریح کرد: امنیت برای فعالیت سرمایه گذاران در کشور تامین خواهد بود.
سردار اشتری حمایت از نیروی انتظامی را حمایت از مردم و ارتقا امنیت دانست و گفت: خوشبختانه با استفاده از تجهیرات به روز و آموزش کارکنان اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش بودجه و اعتبارات ناجا، نیروی انتظامی را برای بهترشدن فعالیت‌ها و اقدامات یاری کنند.
وی با بیان اینکه اعتماد مردم به نیروی انتظامی بیشتر شده است، افزود: اعتماد مردم بالاترین سرمایه برای این نیرو است و تلاش ما همواره جلب اعتماد مردم و خدمت به آن‌ها خواهد بود.

فرمانده ناجا اشاره‌ای هم به تحرکات و شرارت‌های آمریکایی‌ها و ایادی آن‌ها مثل گرو‌های تکفیری و سلفی کرد و ادامه داد: این گروه‌ها همواره به دنبال ناامن کردن کشور بوده اند که خوشبختانه با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و مجاهدت‌های رزمندگان در داخل و خارج از کشور و هوشیاری مردم توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب شد.
سردار اشتری، تامین امنیت در داخل کشور و کشور‌های همسایه را از افتخارات رزمندگان دانست و افزود: دشمنان با ناامن کردن کشور‌های منطقه به دنبال کشاندن بی ثباتی و ناامنی به کشور ایران بودند که خوشبختانه در این زمینه هم با همکاری نیرو‌های نظامی، انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج و سایر دشتگاه‌های قضایی و امنیتی با اراده‌ای محکم در برابر آن‌ها ایستاده اند.
فرمانده ناجا با اشاره‌ به فعالیت‌های فرماندهی انتظامی فارس در چندسال اخیر داشت و افزود: استان فارس با ویژگی‌های خاص و نقش اثر گذاری که بعد از بعد امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دارد شایسته امنیت با ثبات و مثال زدنی است که خوشبختانه این مهم با مجاهدت‌هایی که صورت گرفته محقق یافته است.
سردار اشتری، کاهش آمار جرائم خشن، مقابله با اشرار، مبارزه با قاچاق کالا و موادمخدر و ارتقای فرهنگ ترافیکی و کم کردن آمار حوادث ترافیکی را از جمله دستاورد‌های فرماندهی انتظامی فارس در این چند سال اخیر دانست.
در این مراسم سردار رهام بخش حبیبی به عنوان فرمانده جدید انتظامی فارس معرفی و از خدمات ۵ ساله سردار گودرزی قدردانی شد.
سردار گودرزی هم از این پس به عنوان جانشین فرماندهی انتظامی فارس ادامه خدمت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار