فرمانده انتظامی فارس از کشف ۸۲۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک توسط مأموران انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۷۵۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 13 June 2019

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فیروز آباد از خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد جا به جایی محموله سنگین مواد مخدر را در سطح محور‌های مواصلاتی دارند، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و نسبت به کنترل خودرو‌های عبوری اقدام کردند که پس از مدتی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون و دستور ایست دادند، ولی راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، لاستیک‌های این خودرو را هدف قرار داده و خودرو را متوقف کردند.

سردار رهام بخش حبیبی افزود: در بازرسی از این خودرو ۶۷۵ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و به دستگاه قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به انجام یک عملیات دیگر در شهرستان نی ریز بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان، از دپو میزان قابل توجهی مواد مخدر در یک منزل مخروبه مطلع و برای بررسی به محل اعزام شدند.

سردار رهام بخش حبیبی تصریح کرد: در بازرسی از این منزل مخروبه، ۱۴۸ کیلو و۴۰۰ گرم تریاک کشف و تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد.

وی تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی استان فارس است.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار