حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی گفت: دلالان و محتکران به عنوان پیاده نظام جنگ اقتصادی دشمنان هستند و باید با آن‌ها برخورد قاطع کرد.
کد خبر: ۷۵۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 14 June 2019

دلالان و محتکران به عنوان پیاده نظام جنگ اقتصادی دشمنانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، امام جمعه موقت شیراز گفت: کسانی که در جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ما آب به آسیاب دشمن میریزند در حکم مفسد فی الارض هستند.
حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی گفت: دلالان و محتکران به عنوان پیاده نظام جنگ اقتصادی دشمنان هستند و باید با آن‌ها برخورد قاطع کرد.
امام جمعه موقت شیراز با قدردانی از برخورد‌های صورت گرفته با مفسدان اقتصادی خواستار تسریع در رسیدگی قضایی و اعلام نتایج برخورد‌ها به مردم شد و افزود: البته در برخورد با مفسدان اقتصادی همه باید بسیج شوند و دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و انتظامی را در شناسایی دلالان و محتکران یاری کنند.
وی تنها راه مقابله با دشمنان را مقاومت دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ٤٠ سال است که برای به زانو در آوردن این ملت توطئه می‌کنند، اما تاکنون نتوانستند کاری کنند و بر شکوه و عظمت کشورمان افزوده شده است.
خطیب موقت جمعه شیراز با بیان این که امروز موضع جمهوری اسلامی ایران موضع قدرت است، افزود: ایستادگی و مقاومت ایران سبب شده است که دشمن عقب نشینی کند.
وی با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران برای انتقال پیام رییس جمهور آمریکا افزود: آمریکایی‌ها با میانجیگری ژاپن توطئه‌ای دیگری را طراحی کرده بودند که با موضع شفاف و عزت مندانه رهبر معظم انقلاب این نقشه دشمنان خنثی شد و باید به این رهبر دلسوز و آگاه افتخار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار