شور و شوق هواداران در روز دوم از هفته سوم مسابقات والیبال همچون روز نخست غیر قابل وصف است، شهر یکپارچه ایران را صدا می زند و والیبال ارومیه درخشان‌ترین صفحه تاریخ خود را سربلند می‌نویسد.
کد خبر: ۷۵۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲ 16 June 2019

روز دوم از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ به میزبانی ارومیه به پایان رسید.

شور و شوق هواداران در روز دوم از هفته سوم مسابقات والیبال همچون روز نخست غیر قابل وصف است، شهر یکپارچه ایران را صدا می زند و والیبال ارومیه درخشان‌ترین صفحه تاریخ خود را سربلند می‌نویسد

در گزارش پیش رو، حواشی و اتفاقات دومین روز از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال را می‌خوانیم:

ساعت ۵:۴۵ خورشید اولین روز هفته و دومین روز از هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه طلوع کرد، امروز بازی‌های سرنوشت سازی برگزار می‌شود.

ساعت ۶: مردم ارومیه زود‌تر از سایر روزها بیدار شده اند، تا یک ساعت دیگر بلیط فروشی اینترنتی روز سوم مسابقات آغاز می‌شود.

۶:۳۰: کافی نت‌های شهر بر خلاف روزهای دیگر در این ساعت باز هستند. مردم زیادی با چهره‌های مضطرب در مقابل کافی نت ها ایستاده اند، بسیاری از آنها در ۲ روز گذشته موفق به تهیه بلیط نشده‌اند.

ساعت ۷: بلیط فروشی اینترنتی روز سوم مسابقات ملت های والیبال آغاز شد و این بلیط فروشی همانند دو روز قبل اینترنتی انجام می‌شود.

۷:۱۰: به دلیل حجم زیاد مراجعه، سایت فروش بلیط از دسترس خارج شده است، این مشکل در دو بازی گذشته نیز مشهود بود.

۷:۲۰ تمام بلیط های ورزشگاه غدیر ارومیه در کمتر از ۲۰ دقیقه به فروش رسید، بسیاری از مردم حاضر در کافی نت‌ها که موفق به خرید بلیط نشده اند، با چهره‌ای درهم به منازل خود بر‌می گردند.

ساعت ۸: خبری نگران کننده در شبکه‌های مجازی در حال انتشار است، سعید معروف، مرتضی شریفی و فرهاد قائمی سه ملی پوش تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در میان استقبال هواداران مصدوم شده‌اند.

۸:۴۵: التهاب به اوج رسیده خبر دقیقی از وضعیت مصدومان تیم ملی در دست نیست و نگرانی هواداران هر لحظه بازتاب بیشتری در شبکه های اجتماعی به خود می‌گیرد.

ساعت ۹: خبرگزاری‌ها از سفر امروز رییس جهانی فدراسیون والیبال به ارومیه تا ساعتی دیگر خبر می‌دهند.

 

۹:۳۰: به منظور برقراری نظم و امنیت برگزاری مسابقات، تمام مسیرهای منتهی به ورزشگاه مسدود شده و از تردد خودروهای سواری در این مسیرها ممانعت به عمل می‌آید.

۹:۴۵: نزدیک به ۴۰۰ هوادار در مقابل  ورزشگاه تجمع کرده‌اند، درهای ورزشگاه تا ساعتی دیگر به روی تماشاگران باز خواهد شد.

ساعت ۱۰: نگرانی‌ها رفع شد، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال در مصاحبه زنده با شبکه خبر، با اعلام جزئی بودن مصدومیت والیبالیست‌های ایران، از آمادگی سه بازیکن ایران برای بازی امروز خبر می‌دهد.

۱۰:۲۰: خبرگزاری‌ها خبر می‌دهند وزیر ورزش و جوانان عصر امروز برای کلنگ زنی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری والیبال به ارومیه سفر می‌کند.

۱۰:۳۰: سایت  فدراسیون والیبال ایران با تیتر ((برای ادامه صدرنشینی؛ ایران محکوم به شکست لهستان)) به استقبال بازی امروز می‌رود.

۱۰:۴۵: درهای ورزشگاه به روی تماشاگران باز می‌شود، نزدیک به یک‌هزار نفر در مقابل سالن غدیر ارومیه برای دیدن بازی کانادا و روسیه از این ساعت به ورزشگاه آمده‌اند.

ساعت ۱۱: هواداران با شعارهای پرشور و با تشویق تیم ملی والیبال ایران در حال ورود به ورزشگاه هستند، تا چند ساعت دیگر بازی دو تیم کانادا و روسیه در ورزشگاه غدیر شروع می‌شود.

۱۱:۳۰: بازار فروش پرچم در اطراف ورزشگاه داغ است، برخی افراد از خرید بلیط این مسابقه در بازار سیاه خبر می‌دهند.

۱۱:۴۵: اتوبوس حامل تیم ملی روسیه به ورزشگاه رسید.

ساعت ۱۲: استاندار آذربایجان غربی با تبریک برد روز گذشته تیم ملی، دستور می‌دهد ۳۰ بلیط برای خبرنگاران تهیه شود؛ روز گذشته بسیاری از خبرنگاران به نتوانستند داخل ورزشگاه شوند که موج گسترده‌ای از اعتراضات را به‌همراه داشت.

۱۲:۱۰: اتوبوس حامل تیم ملی کانادا به ورزشگاه رسید.
۱۲:۴۰: اتوبوس حامل تیم ملی لهستان به سالن غدیر ارومیه رسید.

ساعت ۱۳: صفحه رسمی والیبال لهستان با انتشار عکسی از تمرین ملی پوشان خود، برای این تیم در برابر ایران آرزوی موفقیت کرد.

 

۱۳:۳۰ صدای ممتد شیپور در اطراف ورزشگاه به گوش می‌رسد، تماشاگران با نظم در حال ورود به ورزشگاه هستند، بیش از چهار هزار و ۵۰۰ هوادار در سالن هستند.

ساعت ۱۴: یکی از پایگاه‌های محلی خبری عجیب منتشر می‌کند، سعید معروف به دلیل مصدومیت بازی امروز را از دست داد، موجی از بُهت و نگرانی هواداران را فرا می گیرد.

۱۴:۱۰: خبر مصدومیت معروف به سرعت تکذیب می‌شود؛ کاپیتان تیم ملی مشکلی برای بازی امروز ندارد.

ساعت ۱۵: برخلاف روز گذشته، ظرفیت ورزشگاه هنوز تکمیل نشده و تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

۱۵:۳۰: بازی دو تیم روسیه و کانادا آغاز می‌شود، روسیه برای حضور در جمع مدعیان و کانادا برای حضور در بالای جدول می‌جنگند.
۱۵:۴۵ درهای ورزشگاه بسته شده، ورزشگاه پر است و نزدیک به ۶۰۰ مفر در مقابل ورزشگاه تجمع کرده اند.

۱۵:۴۰: مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان وارد ارومیه شد.

۱۶:۲۰: تلوزیون های شهری در ۶ نقطه ارومیه در حال پخش مسابقات هستند، خبرنگار فارس از حضور چند هزار نفر برای تماشای بازی‌ها از این تلویزیون ها گزارش می‌دهد.

۱۶:۴۵: اتوبوس تیم ملی والیبال ایران در میان تشویق بی امان تماشاگران حاضر در اطراف ورزشگاه، وارد سالن غدیر شد.

۱۶:۵۵: اتوبوس تیم ملی لهستان وارد ورزشگاه شد.

ساعت ۱۷: حضور تماشاگران در مقابل درب ورزشگاه صحنه‌ای باشکوه خلق کرده، بیش از ۱۰ هزار نفر در بیرون از ورزشگاه هستند، حجم جمعیت و تشویق بی امان و همچنین صدای ممتد و کر کننده بوق‌ها دیوانه کننده است.

۱۷:۳۰: هواداران خارج از ورزشگاه با یکصدا شعار «یاشاسین ایران» را سر داده اند، هواداران با تشویقی یکصدا، جلوه‌ای بی نظیر را در تاریخ والیبال ایران و ارومیه به ثبت می‌رسانند.

۱۷:۳۵: روسیه پیروز دیدار با کانادا می‌شود‌، تماشاگران حاضر در سالن ایستاده دو تیم را تشویق می‌کنند، حالا روسیه خود را از مدعیان اصلی لیگ ملت‌ها نشان می‌دهد.

۱۷:۴۰: تماشاگران بازی روسیه کانادا در حال ترک سالن هستند، هواداران ایران نیز آماده ورود به ورزشگاه می‌شوند، نظم در ورود و خروخ بسیار مشهود است.

۱۷:۵۰ کلنگ‌زنی سالن ۱۵ هزار نفری والیبال در ارومیه که قرار بود توسط وزیر ورزش و جوانان انجام شود، به دلیل کارشناسی تخصصی و همچنین تخصیص بودجه به زمان نامعلوم دیگری موکول شد.

۱۸:۱۵: ظرفیت سالن در کمتر از نیم ساعت تکمیل می‌شود، بیش از ۴ هزار نفر در خارج از ورزشگاه مانده‌اند، سالن غدیر ارومیه ۶ هزار نفر گنجایش دارد و جوابگوی صدها هزار نفر از عاشقان نیست.

۱۸:۲۰: سه دختر جوان که به امید خرید بلیط به ورزشگاه رفته بودند به دلیل نداشتن بلیط موفق به ورود به ورزشگاه نشده و با چشمان گریان در حال بازگشت به خانه هستند.

۱۸:۲۰: جو ورزشگاه قابل وصف نیست، تشویق بی امان هواداران قطع نمی‌شود، ورزشگاه ارومیه جوی وحشتناک دارد، جوی که لرزه بر اندام هر کسی می‌اندازد.

۱۸:۲۵ برخی از هواداران با وجود خرید بلیط نتوانسته‌اند وارد ورزشگاه شوند، خبرنگاران از حضور ۸ هزار نفر در سالن خبر می‌دهند، بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از تماشاگران را بانوان شامل می‌شوند.

۱۸:۳۰: بازی دو تیم ایران و لهستان آغاز می‌شود، ایران برای حضور در جمع مدعیان نیاز مبرمی به برد دارد.

۱۸:۴۵ هنوز یک‌هزار نفر در مقابل سالن تجمع کرده‌اند، بسیاری نیز خود را به تلویزیون‌های شهری رسانده‌اند، تصاویر مخابره شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که بیش از ۱۰۰ هزار نفر از طریق تلویزیون‌های شهری بازی را نگاه می‌کنند، ارومیه در این دقایق غرق در والیبال شده، جو والیبالی ارومیه باشکوه است.

۱۹:۴۵: ایران و لهستان در سِت شماری یک بر یک مساوی هستند، تا ثانیه‌هایی دیگر ست سوم بازی شروع می‌شود، تماشاگران پس از باخت ایران در دست دوم بازی یک صدا تیم ایران را تشویق کردند.

ساعت ۲۰: فروش بلیط مازاد کار دست مسوولان برگزاری مسابقات والیبال داد، ۱۰ هزار تماشاگر در الغدیر ارومیه حضور دارند؛ مجری سالن با پیام‌های مکرر در بین مسابقه والیبال، از تماشاگران خواست برای عدم ایجاد مشکل، به سایر تماشاگران هم جای دهند تا اتفاقی به سبب ازدحام رخ ندهد.

 

۲۰:۱۵: در سالن غدیر ارومیه جا برای سوزن انداختن نیست، بیش از ۱۰ هزار نفر یک صدا ایران را تشدیق می‌کنند، شعارهایی همچون «یاشاسین ایران»، « یاشاسین آذربایجان» و «ایران، ایران، ایران» در سالن غوغا می‌کند.

۲۰:۳۰ ایران ۲ بر یک عقب افتاده است، استرس در چهره بازیکنان ایران مشهود است، هواداران یک صدا در حال تشویق ایران هستند.

ساعت ۲۱: بازی در ست شماری ۲ بر ۲ می‌شود بازی به دست پنجم کشیده می‌شود؛ اوج استرس و هیجان در ارومیه!

۲۱:۱۰: هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و پیمان رضایی، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با حضور در جمع هواداران بیرون ورزشگاه، از آنها دلجویی می‌کنند.

۲۱:۱۵: ایران در ست پنجم ۱۰ بر ۶ پیش افتاده، تماشاگران چراغ‌های تلفن همراه خود را روشن کرده‌اند و صحنه‌ای چشم‌نواز در سالن ایجاد شده است.

۲۱:۲۰: اشتباهات مکرر داور بارها بازی را از جریان انداخته است، اشتباهات پی در پی داور بازی باعث اعتراض هر دو تیم و هواداران شده است.

۲۱:۳۰: و تمام، ایران در یک بازی نفسگیر که ۱۸۰ دقیقه به طول انجامید موفق شد بازی را ۳ بر ۲ پیروز شود.

۲۱:۳۵: ورزشگاه از شدت تشویق تماشاگران ارومیه‌ای به لرزه درآمده است.

۲۱:۴۰: صدای سوت و تشویق و شادی تمام خیابان‌های ارومیه را در برگرفته است، صدها هزار نفر در حال شادی در خیابان‌ها هستند.

والیبال ارومیه شکوهمندانه برد‌های شیرین تیم ملی ایران را میزبانی می‌کند، اینجا از خردسال تا سالخورده یکصدا والیبال را صدا می‌زنند،

ارومیه به شادانه بردهای تاریخی تیم ملی ایران تا پاسی از شب شادی خواهد کرد...

یادمان باشد که والیبال ارومیه درخشان‌ترین صفحه تاریخ خود را سربلند می‌نویسد...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار