مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا از مالکان واحد های مسکن مهر صدرا خواست تا جهت خرید عرصه واحد مسکونی خود که شامل تخفیف ویژه است اقدام نمایند.
کد خبر: ۷۵۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ 17 June 2019

خلیل حاجی پور اظهار داشت: هیات‌مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا در راستای قانون واگذاری عرصه با تخفیف‌های ویژه نقدی (نقد و اقساط)، شرایط مالکیت برای متقاضیانی که تمایل به داشتن شش‌دانگ اسناد عرصه و اعیان واحد مسکونی خود را دارند، فراهم آورده است.

این مقام مسؤول افزود: در این طرح علاوه بر تعیین قیمت مناسب توسط کارشناسان رسمی دادگستری، تسهیلات و تخفیفات ویژه‌ای هم توسط شرکت عمران ارائه‌شده تا متقاضیان بتوانند مالک اصلی عرصه و اعیانی با هم بوده و ضمن ایجاد ارزش‌افزوده، امکان نقل‌وانتقال قطعی نیز داشته باشند.

وی با اشاره به نحوه پرداخت نقدی و اقساطی به متقاضیان خاطرنشان کرد: در صورت پرداخت نقدی، متقاضیان مشمول 30 درصد تخفیف و برای مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد، 5 درصد تخفیف دیگر نیز اعمال می‌شود و پرداخت اقساطی نیز به‌صورت 30 درصد نقد و الباقی، اقساط 5 ساله با سود صفر و بدون بهره خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا تصریح کرد: متقاضیان با خرید عرصه، علاوه بر مالکیت عرصه‌و‌اعیان واحد مسکونی خود، در اصلاح و توسعه زیرساخت‌ها، تأمین خدمات رفاهی و همچنین بالا بردن ظرفیت تولید مسکن در شهر جدید صدرا می‌توانند مشارکت داشته باشند.

حاجی پور همچنین به متقاضیان پروژه‌های مسکن مهر در شهر جدید صدرا تأکید کرد: چنانچه تاکنون جهت امضای قرارداد، تشکیل پرونده و تحویل واحد اقدامی ننموده اید، به واحد مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید صدرا مراجعه نمایند و در صورت عدم مراجعه و حذف واحد، عواقب آن به عهده شخص متقاضی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار