به همت جبهه فرهنگی انقلاب خراسان رضوی؛
کتاب «خانم مربی» به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان خراسان رضوی رونمایی شد.
کد خبر: ۷۵۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 19 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، آیین رونمایی از کتاب «خانم مربی» با حضور معلمان و مربیان پرورشی مشهدی به میزبانی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

در این برنامه، سعید خورشیدی مدیر مسئول نشریه راه، حسین باغگلی مدیر مدارس امام رضا(ع)، رقیه فاضل پژوهشگر مسائل تربیتی، سعیده صدیق‌زاده مربی پرورشی مدارس مشهد از ابتدای انقلاب و راوی این کتاب، مرضیه ذاکری نویسنده کتاب و جمعی از مربیان پرورشی مدارس و پژوهشگران حوزه تربیتی در دبیرستان علوم و معارف اسلامی برگزار شد.

 

خورشیدی در آیین رونمایی از کتاب خانم مربی گفت: حوزه تجربه یکی از عرصه‌ها و مسیرهای رسیدن به گزاره‌های علمی و فهم حقایق علمی در حوزه‌های مختلف است.

 

مدیر مسئول نشریه راه دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه در تاریخ معاصر کشور به دلیل وقوع پدیده انقلاب و نهضت امام خمینی، تجربه و فرصت بی‌نظیری برای ایران در مقایسه با ملت های هم عصر خود ایجاد شده، افزود: در نهضت امام راحل و پدیده انقلاب اسلامی فرصت کردیم تا چالش‌های بزرگ داشته باشیم و مبتنی بر انگیزه‌های معنوی با قدرت‌های بزرگ مادی چالش داشته باشیم.

 

روایتی از جریان شکل‌گیری امور پرورشی و تحولات آن

 

در ادامه حسین باغگلی با اشاره به ویژگی خاص کتاب خانم مربی اذعان کرد: این کتاب روایت بسیار خوب از روند تربیتی و آموزشی داشته که برای مربیان، معلمان و مادران در تربیت فرزندان آموزنده است.

 

بیشتر بخوانید

خانم مربی توسط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی رونمایی می‌شود

دهمین گردهمایی بزرگ فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد +عکس

جانشین ستاد جبهه فرهنگی انقلاب در لرستان به کما رفت+ تصاویر

مدیر مجموعه مدارس امام رضا(ع)، داستان زندگی صدیق‌زاده را همزمان با تحولات فکری و اجتماعی در یک خانواده مذهبی دانست که روایتی از جریان شکل‌گیری امور پرورشی در مدارس و تحولات این حوزه در ادوار مختلف را به خوبی بازگو می‌کند.

 

وی با بیان اینکه ریزبینی در این کتاب مشهود است، گفت: در پایان کتاب از بی‌توجهی به مربیان پرورشی گلایه شده  است. اما خاصیت کتاب نشان‌دهنده این است که انسان‌ها مبتنی بر نیاز و فهم از موقعیت، دست به تولید و خلاقیت می‌زنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار