استاندار فارس گفت: در سیل اخیر ۷۰۰ میلیارد تومان به استان فارس خسارت وارد شد که ۳۰۰ میلیارد آن مربوط به باغات استان بود. سیلعنایت‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه ۲۱ شهرستان در استان فارس متاثر از سیل شدند، افزود: در سیل اخیر ۷۰۰ میلیارد تومان به استان فارس خسارت وارد شد که ۳۰۰ میلیارد مربوط به باغات استان بود.
کد خبر: ۷۵۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 20 June 2019

تابناک فارس به نقل از میزان:استاندار فارس عنایت الله رحیمی  افزود: ستاد اجرای فرمان امام (ره) مبلغ ۳ میلیارد تومان برای کمک به سیل‌زدگان شیراز مصوب کرد و این هفته آخرین بسته لوازم خانگی که حدود ۶۶۴ بسته شامل یخچال، گاز و فرش و تلویزیونی بود را تحویل دادیم.

استاندار فارس تاکید کرد: در طول دو ماه اخیر خانه‌های سیل‌زدگان گِل‌برداری و شست‌وشو و همچنین ۲۰۷ واحد منزل ترمیم و تعمیر شد.

رحیمی یادآور شد: در حادثه سیل در استان فارس تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دچار خسارت شدند که بیش از پنج هزار واحد آن نیاز به احداث دارند. کار تعمیر منازل مسکونی در شهر شیراز به اتمام رسیده و در روستا‌ها نیز تمام منازلی که نیاز به تعمیردارند، وام و تسهیلات برای این امر را دریافت کرده اند.

استاندار فارس با بیان اینکه خسارات سیل در شهر شیراز و محله سعدی را کامل بازسازی کرده‌ایم، افزود: کلیه اقلام مورد نیاز مردم را نیز در اختیارشان گذاشته‌ایم.

وی با اشاره به پرداخت وام و تسهیلات برای خسارت دیدگان در سیل استان فارس بیان داشت: تاکنون هر کسی که از سیل خسارت دیده، برایش پرونده تشکیل شده و وام‌هایش را دریافت کرده است تمام گروه‌های مردم نهاد، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی برای بازسازی پا در میدان گذاشتند و امور به خوبی در حال سامان یافتن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار