جمالی خاطر نشان کرد: ما مطمئن هستیم که اقدامی که جمهوری اسلامی ایران در سرنگونی یکی از پیشرفته ترین پهبادهای آمریکایی انجام داد معادلات و تفکرات حاکمین و فرماندهان نظامی آمریکا را کاملا تغییر داد. برایان هوک همین موشکی که هواپیمای پهباد را سرنگون کرد را فتوشاپ تلقی کرده بود و دیدیم که این فتوشاپ چه غوغای به پا کرد
کد خبر: ۷۵۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 22 June 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمد جواد جمالی»با اشاره به سرنگونی پهباد آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آبهای سرزمینی ایران گفت: برخورد آمریکایی ها با جمهوری اسلامی ایران بر مبنا اختلافات سیاسی، اقتصادی و منطقه ای نیست. مسئله آمریکا و رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران مسئله ماهیتی است و هیچوقت پاک نمی شود و به همین دلیل در چهل سال گذشته فشارها و حملات مختلفی را از طرف آنها علیه ایران دیده ایم.

 

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم و جوانان ماباید بدانند که ما حمله آمریکایی ها به هواپیمای مسافربری و سکوهای نفتی مان در دوران دفاع مقدس را داشتیم و در طول زمان ما با این درگیری ها و طنش ها روبرو بوده ایم و اتفاقی که چند روز قبل افتاد برای اولین بار نبود.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر که ترامپ آمده است واضح تر از روسای جمهوری قبلی آمریکا علیه ما اقدام می کند که این سلسله اقدامات خروج از برجام، فشارهای اقتصادی همه جانبه و شدید، تحریم ها، پیوست جنگ روانی و تحرکات نظامی دیوانه نشان دادن حاکم آمریکایی برای ترس کشورها از آمریکاست.

 

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دیوانه انگاری ترامپ ما را مرعوب نکرد چرا که ما در این زمینه تجربه داریم. این سلسه اقدامات همانند فشارهای اقتصادی که به نهایت خودش رسیده است و طبق اظهار نظر کارشناسان اقتصادی در چند ماه آینده آن را پشت سر می گذاریم این هم را پشت سر می گذاریم.

 

وی تاکید کرد: مطمئنا آمریکایی ها توان یک جنگ تمام عیار و طولانی مدت را ندارند درهمین راستا ما به کشورهای همسایه اعلام می کنیم که ما دست همکاری و دوستی را که دراز کرده بودیم را نگه می داریم و شما را از اینکه بخواهید اقداماتی را در راستای طنش های منطقه ای راه بیندازید برحذر می داریم.

 

جمالی خاطر نشان کرد: ما مطمئن هستیم که اقدامی که جمهوری اسلامی ایران در سرنگونی یکی از پیشرفته ترین پهبادهای آمریکایی انجام داد معادلات و تفکرات حاکمین و فرماندهان نظامی آمریکا را کاملا تغییر داد. برایان هوک همین موشکی که هواپیمای پهباد را سرنگون کرد را فتوشاپ تلقی کرده بود و دیدیم که این فتوشاپ چه غوغای به پا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار