رئیس کل دادگستری فارس :در خور و زیبنده شهر فرهنگی شیراز و سومین حرم اهل بیت (ع) نیست که بگذاریم فرهنگ اصیل اسلامی از ما گرفته شود وجولانگاه افراد ناشایستی شود که با پوشش نامناسب و بدحجابی و با رفتارهای ناشایست و سگ گردانی در ملأ عام و هزاران مفسده دیگر فرهنگ دینی و اسلامی ما را تغییر دهند.
کد خبر: ۷۵۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 24 June 2019

تابناک فارس برنا:حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در این نشست با اشاره به نامگذاری دومین روز از هفته قوه قضائیه به نام سند تحول قضایی ضمن تقدیر از عملکرد صدا و سیمای مرکز فارس گفت: در سال گذشته قریب به 3 هزار دقیقه برنامه های رادیویی و تلویزیونی با موضوعات مختلف حقوقی و قضایی با حضور مسئولان قضایی و قضات دادگستری استان برگزار شده است.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در ادامه اهتمام و تلاش و تعامل با همه دستگاه ها و سازمان ها برای کاهش سیل عظیم ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی بویژه صدا و سیما را لازم دانست و گفت: با تعامل و هم فکری قضات دادگستری و مسئولان و کارشناسان صدا و سیما راهکار و برنامه ریزی هدفمند و مناسبی در جهت کاهش آمار ورودی حجم عظیم پرونده ها به دستگاه قضایی ارائه شود.
وی در ادامه به موضوع برخورد با مظاهر علنی فساد نیز اشاره کرد و گفت: در خور و زیبنده شهر فرهنگی شیراز و سومین حرم اهل بیت (ع) نیست که بگذاریم فرهنگ اصیل اسلامی از ما گرفته شود وجولانگاه افراد ناشایستی شود که با پوشش نامناسب و بدحجابی و با رفتارهای ناشایست و سگ گردانی در ملأ عام و هزاران مفسده دیگر فرهنگ دینی و اسلامی ما را تغییر دهند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی از مدیران و تهیه کنندگان برنامه ها در صدا و سیمای مرکز فارس خواست تا با ساخت و تولید برنامه های فرهنگی راهکار مناسبی را در مبارزه با مظاهر فساد پیدا کنند و این امر مهم نیازمند همفکری و کاردقیق میان مسئولان قضایی و صدا و سیما است.
در پایان رئیس کل دادگستری استان از اقدامات مفید و مؤثر صدا و سیمای مرکز فارس در انعکاس اخبار دادگستری و تولید برنامه های آگاهی بخشی به مردم، پیشگیری از وقوع جرم و افزایش دانش حقوقی به مردم که با حضور مسئولان قضایی و قضات دادگستری برگزار می شود تشکر و قدردانی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار