سخنان مدیر آبفای اصفهان با اصحاب رسانه
تابناک اصفهان- مدیر آبفای اصفهان که خود را یک کارمند دولت معرفی کرد، گفت: تصمیمی برای اینکه نماینده مجلس بشوم ندارم و به جد با ادارات پر مصرف آب مطابق قانون برخورد می کنیم و از اصحاب رسانه میخواهم هفته سازگاری با کم آبی را به سال مبدل کنند ودر این ارتباط کمپین راه اندازی کنند.
کد خبر: ۷۵۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ 25 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، هاشم امینی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیار سوال دارند که چرا با وجود اینکه در حال حاضر ذخیره سد زاینده رود 800 میلیون متر مکعب است اما هنوز با افت فشار  و قطعی آب مواجهیم که تنها دلیل روشن آن عدم اجرای سامانه دوم آبرسانی آب است که باید مردم و اصحاب رسانه مطالبه کنند.

وی از مردم خواست که مطالبه گر سامانه دوم آبرسانی آب باشند که این سامانه با بودجه ای بیش از 3 هزار میلیارد تومان  به بهره برداری خواهد رسید، گفت: تا زمانی که این سامانه اجرایی نشود مردم اصفهان از افت فشار آب و قطعی آب رنج خواهند برد.

مدیر آبفای اصفهان گفت: تا زمانی که سامانه دوم آبرسانی در مدار نیاید 2.5 متر مکعب بر ثانیه با کمبود آب مواجهیم که متاسفانه این کمبود به مردم تحمیل کنیم و به شکل افت فشار و قطعی آب تحمیل خواهد شد که بخشی از 2.5 متر مکعب از طریق چاه های موجود در سطح شهر تامین می شود .

وی با بیان اینکه در صورت بهره برداری از سامانه دوم آبرسانی شاهد آبرسانی به 56 روستا و شهر خواهیم بود، اضافه کرد: پیک مصرف آب از هفته آخر خرداد آغاز و تا هفته دوم مردادماه ادامه دارد که با موج گرما مواجهیم .

امینی با اعلام اینکه به دستور مواکد استاندار اصفهان با ارگان ها و سازمان هایی که  مصرف بالایی آب دارند باید برخورد جدی صورت بگیرد، ادامه داد: استاندار اصفهان اعلام کرده که در صورت مصرف بالای حامل های انرژی در ادارات با قطعی آب و برق مواجه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته با اصلاح شبکه های آبرسانی از پرتی آب جلوگیری کردیم، گفت: یکی از پیشرفته ترین تصفیه خانه آب در کشور را در جادگان احداث خواهیم کرد که حدود 50 درصد پیشرفت کرده است و 60 درصد شبکه گذاری شده است.

امینی با اعلام اینکه هفته سازگاری با کم آبی به سال سازگاری با کم آبی مبدل شود و لازم اصحاب رسانه در این ارتباط کمپینی راه اندازی کرده  وشروع کننده این جریان در کشور باشند، ادامه داد: مردم طی ده سال گذشته که با خشکسالی شدید مواجه بودیم بسیار خوب با مجموعه آبفا همکاری کردند و در مدیریت و مصرف بهینه آب به ما یاری رساندند که جای قدردانی و تشکر را  دارد به طوری که سرانه مصرف آب را در بخش خانگی از 189 به 149 لیتر رساندیم.

وی از 50 میلیون یورو مناقصه بین المللی  برای بازسازی شبکه آب و فاضلاب استان خبر داد و گفت: نرخ آب بها برای افراد کم مصرف که بین رنج صفر تا 20 لیتر آب مصرف می کنند 226 هزار تومان محاسبه می شود.

مدیر آبفای استان از حذف قبض های کاغذی خبر داد و گفت: سالانه بالغ بر 8 میلیون قبض صادر می شود که هزینه زیادی را بر ما تحمیل می کند.

وی با بیان اینکه از اینکه کارمند دولتم به خود افتخار می کنم  و نمی خواهم نماینده مجلس بشوم چون سیاسی نیستم و برای خدمت به مردم آمده ام .

عاطفه قلع ریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار