برخی نمایندگان مجلس در آخرین ماه‌های خدمت خود تلاش دارند رزومه کاری نه چندان پربار خود را هرچه می‌توانند پر کنند تا جایی که حتی به دستاوردسازی دست بزنند و کار دیگران را به نام خود تمام کنند!
کد خبر: ۷۵۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 26 June 2019

تابناک فارس به نقل از شیرازه: برای ارزیابی عملکرد نمایندگان مجلس باید به اقدامات آنان در حوزه‌های مختلف و توجه به مطالبات جدی مردم مانند اشتغال، مسکن، خودرو، تامین کالاهای اساسی، نابسامانی نرخ ارز، مشکلات حوزه واردات و صادرات و همچنین تعداد و محتوای نطق‌‌ها و طرح‌های آنان، موضع‌گیری فعالانه نسبت به طرح‌های غیرکارشناسی و ضعیف دولت و تلاش آنان برای انتخاب وزیری کارآمد و با برنامه مراجعه کرد.

برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آخرین ماه‌های خدمت خود تلاش دارند رزومه کاری نه چندان پربار خود را هرچه می‌توانند پر کنند و وانمود کنند اقدامات و عملکرد درخشان و بی‌نظیری داشته‌اند تا جایی که حتی به دستاوردسازی دست بزنند!

اخیرا یکی از نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در کلیپی که شائبه تبلیغاتی بودن آن وجود دارد مدعی می‌شود که در طول پنجاه سال گذشته علیرغم سایر کلانشهرها هیچ بیمارستان دولتی در شیراز ساخته نشده است و از طرفی تخصیص ردیف بودجه برای احداث و کلنگ‌زنی بیمارستان میانرود را تماما حاصل تلاش خود می‌داند! و در انتهای کلیپ بدون اشاره به اینکه چه تلاش‌هایی برای محرومیت‌زدایی و تسکین آلام منطقه سیل‌زده شهرک سعدی انجام داده است به حضور وی در بین مردم سیل‌زده اشاره گذرایی می‌شود!

حجم مراجعات گسترده به معدود بیمارستان‌های دولتی و صف انتظار طولانی مدت بیماران برای ویزیت و درمان موجب شده است یکی از مطالبات به حق مردم شیراز ساخت بیمارستان و درمانگاه‌های دولتی جدید و توسعه بیمارستان‌های فعلی باشد که البته تاخیر در پرداخت‌های بیمه‌ای و ایجاد سقف برای بیماران تحت پوشش بیمه سلامت در افزایش مدت صف انتظار تاثیرگذار بوده است.

در راستای مطالبات مردمی و برخلاف آنچه در کلیپ مذکور مطرح می‌شود ساخت و توسعه مراکز درمانی و تجهیز آن‌ها در سال‌های اخیر مورد توجه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است. دکتر علی بهادر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص از توسعه و ساخت همزمان 19بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در استان فارس خبر داد و گفت: از این تعداد چهار بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در شیراز به بهره برداری می رسد.

به گفته وی، در راستای گسترش عدالت در سلامت بیش از دو هزار تخت بیمارستانی طی 10 سال گذشته ایجاد شده است و بیمارستان نمازی2 با نام «محمد رسول الله (ص) » با ظرفیت هزار و 216 تخت خواب و بیمارستان 700 تخت خوابی صدیقه طاهره (س)، دو بیمارستان عمومی ۳۱۳ تخت خوابی خاتم و 250 تخت خوابی اعصاب در محل ورودی شهر صدرا و 15 بیمارستان در شهرستان‌های فارس با ظرفیت 891 تخت در حال ساخت می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار