استاندار فارس با بيان اينكه مردم انتظار جواب درست از ما دارند، گفت: اگر جواب "نه" است مي‌توان آن را با زبان درست و راهنمايي كامل جواب داد، اينكه هم نه و هم بله را از سر بي مهري و بي انگيزگي و بي مسئوليتي مطرح كنيم قابل قبول نيست .
کد خبر: ۷۵۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶ 26 June 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: عنايت‌الله رحيمي عصر چهارشنبه ٥ تير در جلسه شوراي اداري استان استان فارس با تاكيد بر لزوم ارتباط مثبت و دوسويه با مجموعه‌هاي نظارتي براي شفاف سازي و اعتمادسازي در جامعه توسط دستگاه‌هاي اجرايي، گفت: گاهي ممكن است اتفاقاتي از سرندانستن قانون حادث شود .

وی به ادارات تکلیف کرد که از ورود دستگاه‌های نظارتی استقبال کنند و گفت: در حال حاضر با كسري بودجه در دولت مواجه هستيم و بايد به گونه‌اي عمل كرد كه تحريم‌ها، فشاري بر معيشت مردم به ويژه اقشار آسيب پذير وارد نكند.

رحيمي همچنين بر صرفه جويي در هزينه‌ها، افزايش بهره‌وري نيروي انساني، توسعه دولت الكترونيك و استفاده بهينه از زمان و مكان در راستاي كاهش هزينه‌ها تاكيد كرد .

وي با بيان اينكه مردم انتظار جواب درست از ما دارند، گفت: اگر جواب "نه" است مي‌توان آن را با زبان درست و راهنمايي كامل جواب داد، اينكه هم نه و هم بله را از سر بي مهري و بي انگيزگي و بي مسئوليتي مطرح كنيم قابل قبول نيست .

استاندار فارس همچنين با بيان اينكه نظارت بر عملكرد بازار لازم و ضروري است و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید این موضوع را جدی بگیرد، گفت: اعتقاد داریم بازار ما اسلامی است لذا کسبه عدل و انصاف را رعایت می‌کنند؛ اما اگر کسی در این بازار تخلف کرد باید با او برخورد شود.

رحيمي در بخشي از سخنانش ضمن تبريك هفته قوه قضاييه، حمايت از توليد و اشتغال، ايجاد بسترهاي سرمايه گذاري سالم، كنترل بازار و برخورد با محتكرين، حقوق شهروندي، اميد آفريني، تعامل فرهنگي و ايجاد زمينه لازم براي فرهنگ پذيري و جامعه پذيري براي جوانان و اقشار مختلف را از انتظارات مديريت ارشد فارس از رئيس كل جديد دادگستري برشمرد .

وي با تاكيد بر اينكه بايد بر مبناي نرم افزاري و عمل ايجابي حركت كنيم، گفت: برخوردهاي خشن و بگير و ببند در مباحث فرهنگي، جواب نمي‌دهد .

استاندار فارس همچنين ضمن قدردانی از موضع گيري شجاعانه رهبري در پيام به ترامپ در زمينه مذاكره با ايران، گفت: اين پيام موجب عزت و آبروي بيشتر جمهوري اسلامي شد .

رحيمي به توان دفاعي نظام جمهوري اسلامي ايران هم اشاره و بيان كرد: اين مهم برمبناي آموزه‌هاي ديني و با تكيه بر توان داخلي، چنان توان دفاعي را به رخ دشمنان كشيد كه هيمنه پوشالي آنها را ضعیفتر کرد.

استاندار فارس حرکت رئیس جمهور آمریکا در خصوص تحریم برخی از مسئولان ارشد جمهوری اسلامی را غیرمعقول و تاسف بار خواند و گفت: كسي كه خود را سردمدار حقوق بشر مي‌داند به گونه‌اي عمل کرد كه يك رهبر مذهبي جهاني را در ليست تحريم‌هاي خود قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار