ساعات کار ۱۴ شهرستان دیگر فارس از نهم تیر تغییر می‌کند.
کد خبر: ۷۵۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ 27 June 2019

تابناک فارس به نقل زا صدا و سیما: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعات کار ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک ها، شهرداری‌ها و دیگر موسسات عمومی غیر دولتی در ۱۴ شهرستان دیگر استان از روز یک شنبه نهم تیر تا ٣١ مرداد ماه تغییر می‌کند.
قاسم پور با بیان این که ساعت کاری ۱۵ شهرستان از اول تیر تغییر کرده بود افزود: ساعت کاری همه اداره‌ها در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و روز‌های پنج شنبه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ خواهد بود.
وی گفت: این تغییر ساعت به فرمانداران همه شهرستان‌های استان ابلاغ شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: بیمارستان ها، مراکز امدادی، درمانی، و بهداشتی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش نشانی، خدمات امداد جاده‌ای و مراکز انتظامی طبق روال گذشته ارائه خدمت می‌کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان این که پیرو مصوبه هیئت وزیران تنظیم ساعات کاری ادارات و دستگاه‌ها با درخواست شرکت توزیع برق استان‌ها در اختیار استانداران قرار گرفته است افزود: این تصمیم در راستای مدیریت مصرف و صرفه جویی برق گرفته شده تا بر اساس آن شاهد ایجاد کمترین مشکلات در روند توزیع برق در فصل گرم امسال باشیم.
قاسم پور گفت: تیم‌های ارزیابی مرکب از نماینده استانداری فرمانداری و شرکت‌های توزیع برق به صورت سرزده از دستگاه‌ها و ادارات بازدید خواهند کرد.
وی افزود: دستگاه‌هایی که مدیریت مصرف برق را به خوبی انجام دهند و در صرفه جویی موفق باشند تشویق می‌شوند و دستگاه‌هایی که رعایت نکنند، مطابق با مصوبه هیئت وزیران متخلف شناخته و بر اساس قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.
قاسم پور گفت: درآمد به دست آمده از صرفه جویی برق در بخش‌های مختلف به استان باز می‌گردد و در زمینه توسعه استان به کار گرفته خواهد شد.
از روز یک شنبه ساعت کار اداره‌ها در شهرستان‌های شیراز، آباده، ارسنجان، استهبان، اقلید، بوانات، پاسارگاد، خرامه، خرم بید، سپیدان، سروستان، کوار، مرودشت و نی ریز مطابق با ساعت کاری دیگر شهرستان‌ها می‌شود.
ساعت کار شهرستان‌های لارستان، لامرد، مهر، گراش، خنج، فسا، داراب، جهرم، زرین‌دشت، کازرون، ممسنی، رستم، فراشبند، قیروکارزین و فیروزآباد از ابتدای تیر تغییر کرده بود.

برچسب ها: ساعت ، اداره ، تغییر ، کار ، گرما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار