رئیس ستاد امنیت انتخابات در فارس منصوب شد.
کد خبر: ۷۵۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ 27 June 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:با حکمی از سوی استاندار فارس، سید احمد احمدی زاده به عنوان رییس ستاد امنیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان فارس منصوب شد.

در حکم دکتر عنایت الله رحیمی خطاب به احمدی زاده آمده است:

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان منصوب می‌شوید.

انجام برنامه ریزی‌های مناسب و فراهم سازی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی در شان و تراز مردم شریف استان فارس که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس، برابر مُر قانون در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش مورد تاکید است، انتظار دارد ماموریت محوله را با استفاده از همه ظرفیت ها، امکانات و با تلاش و کوشش به نحو مطلوب انجام دهید.

بدیهی است در اجرای این مهم، معاونین، مدیران ستادی، فرمانداران، بخشداران و نیز اعضای شورای تامین استان و تمامی دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری و هماهنگی را با جنابعالی و آن ستاد به عمل خواهند آورد.

امید است در پرتو عنایت حضرت حق تعالی و رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید موفق باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار