رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت گفت: چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور 155 نفر شرکت کننده در سردشت برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴ 27 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی رحمان شمسی  اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه همه ساله با هدف تبلیغ و اشاعه فرهنگ قرآنی و همچنین شکوفایی استعدادهای قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، همسرایی و دعا‌خوانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان در دو نوبت دو روزه با هم به رقابت پرداختند، افزود: از مجموع 155 نفر شرکت کننده، تعداد 70 نفر خواهر و 85 نفر برادر در مقاطع سنی ۱۸ سال به بالا بودند که نفرات برتر هر رشته به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه سردشت تصریح کرد: در رشته حفظ برادران، کامل طالب العلم مقام اول حفظ کل، محسن حسین‌خواه مقام اول حفظ 20 جزء، قادر امین پور مقام دوم حفظ ۲۰جزء و  عثمان جاسمی مقام اول حفظ 10 جزء را کسب و در بخش خواهران هم “ گلی احمدی مقام اول حفظ 5 جزء و نیز پروانه امینی مقام دوم حفظ ۵ جزء را از آن خود کردند.

وی اضافه کرد: در رشته ترتیل برادران، امید گدرون نژاد نفر اول، سید ابراهیم سیدی نفر دوم و در بخش خواهران نیز روناک قرائتی مقام اول و الهام محمدی به مقام دوم رسید.

شمسی ادامه داد: در رشته قرائت در بخش برادران جمال امین‌پور نفر اول، حسن ملکاری مقام دوم و در بخش خواهران مائده احمدزاده مقام اول و لیلا قرائتی مقام دوم را کسب کردند.

وی گفت: در رشته اذان نیز رسول صالح‌زاده مقام اول و عمر سر‌افراز مقام دوم  را کسب کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت خاطر نشان کرد: به 21 نفر برتر این مسابقات لوح تقدیر و هدیه برای تجلیل اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار