کد خبر: ۷۵۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ 30 June 2019

تصادفی در جاده شیراز-خرامه اتفاق می افتد و دختری 20 ساله فوت می کند؛پدرش از محل تصادف فیلم می گذارد و نشان می دهد که نا ایمن بودن آن قسمت جاده عامل تصادف و مرگ دخترش بوده است.

بعد از گسترش و داغ شدن این کلیپ در فضای مجازی مسئولان به تکاپو می افتند که چه شده است.(که اگر کلیپ پخش نمی شد آب از آب تکان نمیخورد و مثل هزاران تصادف دیگر راحت از کنارش عبور می شد)

وقتی که معلوم شد قضیه حقیقت دارد، طبق روال همیشه مسئولان در اولین واکنش تکذیب می کنند و میگویند که ما کارمان درست است و علائم کافی بوده و هزاران نفر از اینجا عبور کرده اند و طوریشان نشده(انگار باید تمام عبور کنندگان بمیرند تا بفهمند مشکل دارند) و خلاصه تقصیر راننده بوده است.

بعد می گویند که اصلا در یکسال اخیر در این جاده یک تصادف هم نداشتیم و یادشان می رود که در بهمن ماه در یک تصادف زنجیره ای در این جاده 1 کشته و چند زخمی بر جای ماند.

خلاصه اینکه پلیس وارد قضیه می شود و می گوید لااقل نصف تقصیر متوجه جاده نا ایمن بوده است.

اما ته همه این ماجراها تنها چیزی که می ماند نادیده گرفتن و بی ارزش دانستن جان مردم فارس است؛مثل آن حادثه سیل که  21 فارسی و غیرفارسی به خاطر بی کفایتی جان دادند و بعد در گزارشی خنده دار با درصد بندی های مضحک از شهرداران زمان کریمخان زند تاکنون را در این حادثه مقصر اعلام داشتند و این یعنی تقصیرها را تقسیم کن تا آخر سر کسی خار در دستش نرود و خدا رحمت کند کشته شدگان را...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار