مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از برخورد قاطع با نانوایی‌های کم فروش خبر داد.
کد خبر: ۷۶۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 10 July 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: برخی نانوایی‌ها برای جبران هزینه‌های خود به سمت کوچک کردن وزن چانه نان و کم فروشی روی آورده که این مساله باعث ضایع شدن حق مصرف کننده و ظلم به شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان تخلف کم فروشی در نان سنگک است، اضافه کرد: در ماه گذشته ۲۴ پرونده تخلف کم فروشی برای نانوایی‌های متخلف تشکیل شده که متخلفان با حکم شعب تعزیرات حکومتی استان به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۲۳۰ میلیون ریال محکوم شده اند.

علی مبشری تصریح کرد: گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی همه واحد‌های نانوایی سطح استان را مورد رصد و نظارت قرار داده و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی و صنفی با متخلفان برخورد تعزیراتی می‌کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استن فارس با اشاره به اینکه کم فروشی از مصادیق تضییع حق الناس بوده و کم فروشان مورد نکوهش قرآن کریم هستند، اضافه کرد: قانونگذار برای کم فرشان، مجازات جزای نقدی و در صورت تکرار نصب پارچه تخلف و تعطیلی واحد صنفی را در نظر گرفته است و البته به متخلفان هشدار‌های لازم داده شده که در صورت تکرار تخلف برخورد قاطع تعزیراتی خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار