مناسب منطقه ویژه اقتصادی شهرستان جهرم گزینه‌ای مناسب برای سرمایه گذاری است.
کد خبر: ۷۶۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 11 July 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم ، ظرفیت‌های اقتصادی جهرم در حوزه کشاورزی و صنایع تکمیلی، دسترسی و همجواری با استان‌های دیگر ، نزدیکی به فرودگاه و اخذ مجوز بندر خشک را از مزیت‌های راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان جهرم دانست.
پیام فخرو افزود: دسترسی آسان این منطقه به بازار‌های مصرفی کشور و برند بودن بسیاری از محصولات تولیدی این منطقه در سطح ملی و بین المللی از دیگر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی جهرم است که توسعه و توجه منطقه ویژه اقتصادی را در شهرستان جهرم پیش از پیش مهم نشان می‌دهد.
وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی ، محدوده‌ای خارج از سرزمین اصلی است که ورود کالا، مواد اولیه و تجهیزات بدون تشریفات گمرکی در آن انجام می‌شود.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم گفت: کاهش تعرفه ورودی مواد اولیه معادل ارزش افزوده برای ورود به سرزمین اصلی، معافیت مالیات بر درآمد از زمان شروع بهره برداری واحد صنعتی در مناطق و شهرک‌های صنعتی، ورود ماشین آلات خطوط تولیدی خارجی معاف از پرداخت هرگونه حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده معافیت پیمانکاران و بازرگانان فعال در منطقه ویژه اقتصادی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و دارابودن قانون کار خاص در مناطق ویژه بخشی از مزایای منطقه ویژه اقتصادی شهرستان جهرم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار