امام جمعه موقت جهرم گفت: تنها بخشی از مشکلات اقتصادی وابسته به تحریم‌ها بوده و ما بقی بر عهده مسوولان و بی‌تدبیری آنها است.
کد خبر: ۷۶۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 12 July 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد مصلی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با تاکید بر اینکه مسوولان در رفع گرفتاری‌های مردم تلاش کنند، اظهار داشت: مردم بصیر کشور می‌دانند که رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است و تنها بخشی از این مشکلات وابسته به تحریم‌ها بوده و ما بقی بر عهده مسوولان و بی‌تدبیری آنها است.

امام جمعه موقت جهرم با گرامی‌داشت روز عفاف و حجاب نیز گفت: حجاب مطابق با فطرت الهی است؛ چنانچه انسان‌ها در این زمینه اندکی تفکر کنند به آثار و ویژگی‌های حجاب و عفاف دست پیدا کرده و آن را جزو ضروریات زندگی خود می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه باید نسبت به فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به ویژه نسل جدید توجه شود، تاکید کرد: دشمن درسال‌های اخیر به تدریج بی‌حجابی را در کشور علنی کرده و در شهر جهرم نیز مسئله حجاب و عفاف باید به جدیت پیگیری شود.

مصلی‌نژاد با تاکید بر اینکه آرایش‌های غلیظ، لباس‌های بدن نما، قلیان کشیدن دختران، بزک کردن مردان، دوچرخه‌سواری و موتورسوای بانوان از جلوه‌های بی‌بندوباری در جامعه است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر علنی از وظایف مسوولان است.

وی اضافه کرد: از فرماندهی نیروی مقاومت بسیج و دادستان شهرمان که داعیه‌دار پاسداری از ارزش‌های اسلامی و مدعی‌العموم است می‌خواهم هر چه زودتر اقدام سنجیده و عملی برای پاسداری از مسئله حجاب و عفاف در سطح شهرستان انجام دهند.

امام جمعه موقت جهرم به ضرورت برخورد مناسب با افراد بد حجاب تاکید کرد و گفت: ما با دهن کجی به حجاب مخالفیم و مبارزه با بی‌حجابی باید سنجیده و فراگیر، کارساز و حساب شده باشد.

وی با تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: شخصیت والای امام رضا(ع) به گونه‌ای است که در روایات اهل‌بیت(ع) کلمه پاره تن پیامبر(ص) تنها در وصف دو نفر از ائمه آمده که حضرت زهرا(س) و امام رضا(ع) است.

مصلی‌نژاد ادامه داد: عفو و گذشت، تواضع و فروتنی، بخشش و سخاوت، همدردی با مردم، رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم و... از ویژگی‌های حضرت امام رضا(ع) بود.

وی با اشاره به اینکه مردم و مسوولان از سیره و منش امام رضا(ع) درس و الگو بگیرند، بیان کرد: مسوولان نه در ایام انتخابات بلکه در همه حال باید مردم‌دار باشند.

مصلی‌نژاد با اشاره به روز گفت‌وگو و تعامل سازنده با جهان در هفته آینده، گفت: انتقال پیام حق اهل‌بیت(ع) و مکتب تشیع جلوه تعامل سازنده با جهان است.

خطیب جمعه موقت جهرم همچنین گفت: در هفته پیش رو روز بهزیستی و تامین اجتماعی داریم که این ارگان‌ها در خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه افراد آسیب‌دیده تلاش دارند که جا دارد از این کوشش‌ها قدردانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار