معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی آذربایجان غربی از افزایش ۳۰ درصدی خدمات ارائه شده به جامعه هدف خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 15 July 2019
افزایش ۳۰ درصدی ارائه خدمات در حوزه امور اجتماعی سازمان بهزیستی آذربایجان غربی
به گزارش تابناک آذربایجان غربی مهرداد مطلبی معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی آذربایجان غربی همزمان با هفته بهزیستی در جمع خبرنگاران گفت: ارائه خدمات سازمان بهزیستی استان در این حوزه تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.
 
مطلبی افزود: سازمان بهزیستی در سال جاری تاکنون در رابطه با حل مشکلات روانشناختی، حقوقی و قضایی ۵۷۰ نفر مداخله نموده است. در این مدت ۸۹۰ نفر از خدمات سیار اورژانس اجتماعی در محلات بهرهمند شدند. ۶۱۸ نفر نیز با شماره‌های ۱، ۲، ۳ خط اورژانس تماس گرفته اند. همچنین برای ۴۵۰ نفر به منظور کاهش طلاق خدمات ارائه شده است.
 
وی با بیان اینکه در سالجاری ۴۹ کودک خیابانی از خدمات این سازمان بهرهمند شدند، افزود: در حال حاضر ۷ کودک خیابانی نیز در حال ساماندهی هستند تا از طریق حمایت سازمان از خانواده‌های این کودکان در رابطه با تامین امرار و معاش، بتوانند از خیابان‌ها به آغوش خانواده باز گردند.
 
مطلبی در رابطه با مراکز نگهداری این سازمان نیز گفت: در استان ۱۹ مرکز غیر دولتی و یک مرکز دولتی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند که در این مراکز برای ۳۵۹ نفر از کودکان بدو تولد تا ۱۸ سال خدمات ارائه می‌دهند. همچنین ۳۹۷ نفر از کودکان زیر ۱۸ سال در کنار بستگان نزدیک نگهداری می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار