کد خبر: ۷۶۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 17 July 2019

دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران دردیدار با اعضای هیئت مدیره و نمایندگان کانونهای بازنشسته کارگری سراسر استان گفت : ما در ارایه خدمات به مردم با دو مبحت توان و انتظار مواجه هستیم توان خود وانتظار شهروندان که این دومقوله همراستا وهم افزا است و مجموعه تامین اجتماعی تمام مساعی خود را در راستای برآورده نمودن انتظارات مردم بکار گرفته است.

 

به گزارش اداره روابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی مازندران بمناسبت فرارسیدن هفته تامین اجتماعی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران میزبان نمایندگان و اعضاء کانونهای  کارگری استان بود .

دراین نشست نصرالله دریابیگی رئیس کانون کارگران مازندران و از چهر های شاخص کارگری کشور راس هیئتی متشکل از روسای کانون های کارگری شهرستانهای استان مازندران با دکتر خورشیدی مدیر درمان مازندران دیدار و گفتگو کردند .
در این ملاقات  که دکتر نجفی معاون درمان ، دکتر حدیدی رئیس دفتر اسناد، دکتر هاشم پور رئیس بیمارستان  ولیعصر و دیگر روسای ستادی حضور داشته ،و مسائل و مشکلات پیرامونی کارگران تشریح شد

دریابیگی ضمن تبریک هفته اجتماعی وتقدیر از مدیریت و کارکنان این اداره کل گفت:  سازمان تامین اجتماعی و مسئولین کشوری و استانی عملکرد قابل قبولی داشته اند

دریابیگی اظهار داشت : از زحمات شبانروزی و بی منت فرزند غیور مازندران جناب دکتر خورشیدی و تیم درمان تقدیر وتشکر دارم

وی سپس به دو مشکل عمومی جامعه کارگری اشاره کردو تصریح کرد: مشکل نخست معیشتی بوده و مشکل ثانویه درمانی بوده است .

.دریابیگی بیان کرد : خط قرمز ما بعد از مقام عظمای ولایت و رهبری ، تامین اجتماعی بوده است

سپس "دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران" ضمن گرامیداشت هفته کرامت و تامین اجتماعی از حضور نمایندگان کانونها  و مجامع کارگری تشکر کرد .
 
مدیر درمان مازندران اظهار داشت : سازمان تامین اجتماعی در کشور با تمام توان ارائه خدمت مینماید واین ازوظایف سازمانی ومنشور اخلافی این سازمان می باشد

.عضو شورای اداری استانداری ادامه داد ، در ارایه خدمات به شهروندان با دومقوله مواجه هستیم که یکی بحث انتظار ودیگری توان بوده که نزدیک کردن این دو مقوله به یکدیگر  تلاش بسیاری را می طلبد و ماهم با تلاش جهادی سعی داریم بهترین خدمات به شما بهترین بندگان خداوند ارایه نماییم .

خورشیدی  ازارائه خدمات باکیفیت مراکز بیمارستانی و درمانی تامین اجتماعی در  مازندران ابراز خرسندی کرد و افزود : انشاء الله در خصوص احداث درمانگاه شماره 2 ساری  و تبدیل وضعیت بیمارستانهای نکا و ساری به بیمارستانهای کوچک مقیاس و وسعت و افزایش نیروهای متخصص در بیمارستانهای استان برنامه های جامعی داریم که اجرایی خواهد شد.

 

** نشست خبری مشترک مدیران کل بیمه و درمان مازندران در بیمارستان حکمت ساری .

مدیر درمان مازندران در نشست خبری که به مناسبت روز تامین اجتماعی در بیمارستان حکمت ساری برگزار شده حضور یافته ‌و به پرسش های اصحاب رسانه پاسخ گفت .

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران و مهندس محمودی مدیر کل بیمه تامین اجتماعی استان در کنفرانس خبری که به همت اداره روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان مازندران  در بیمارستان حکمت تامین اجتماعی شهرستان ساری و با حضور حداکثری اصحاب مطبوعات برگزار شد حضوریافتند و به سوالات آنان پاسخ دادند
.در این نشست خبری علی رغم مدیران کل ، معاونین ، روسای ادارات ستادی ،مدیران بیمارستانی نیز حضور داشتند .
دکتر خورشیدی در خصوص  اقدامات  درمان تامین اجتماعی استان ،نسخه الکترونیک ، هتلینگ ، پرداخت معوقات بخش های دولتی و دانشگاهی و دیگر طرف های قرار داد، پرداخت های دفتر اسناد، خدمات قابل ارائه در مراکز درمانی و بیمارستانی به ویژه بیمارستانهای ولیعصر - حکمت - شفا- رازی - نکا ، توریست سلامت و ارتقاتء سطح بهداشت و سلامت و رسالت درمان تامین اجتماعی به همه سوالات مطرح شده پاسخ داد .

مدیر درمان مازندران طرح تحول سلامت را مثبت ارزیابی کرد وافزود: این طرح مثبت و کارا بوده اما در مسیر اجرا با مواردجدیدی مواجه شده است .

وی از آمادگی انعقاد قرار داد با بیمارستانهای طرف قرار داد این اداره کل خبر داد و گفت : از 8 بیمارستان استان مازندران که میتوانند طرف قرار داد باشند  با 7 بیمارستان همکاری داریم و اعلام آمادگی برای انعقاد قرار داد منطبق بر قانون با همه طرف هایی که مشمولیت دارند  را داریم .
دکتر خورشیدی از ایجاد 2000نسخه الکترونیکی در مازندران خبر داد .


**ملاقات دکتر خورشیدی با استاندار مازندران

دکترخورشیدی با احمد حسین زادگان مقام عالی دولت در مازندران دیدارکرد

 

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با احمد حسین زادگان نماینده عالی دولت و استاندار مازندران ملاقات کرد . 

دکتر خورشیدی که ریاست نظام پزشکی شهرستان ساری را نیز بر عهده دارد راس هیاتی پزشکی درمانی با حسین زادگان ملاقات کردند و در حوزه سلامت و بهداشت  به گفتگو پرداختند.

 

** ادای احترام مدیران کل درمان و بیمه تامین اجتماعی مازندران ، به مقام شامخ جانبازان و ایثارگران .

دکتر خورشیدی راس هیاتی متشکل از پزشکان و کارکنان این اداره کل به ملاقات جانبازان ضابعات نخاعی دراسایشگاه ساری رفت واز انان احوالپرسی و طلب دعا کرد .

طی این ملاقات خورشیدی خطاب به جانبازان ضایعات نخاعی آسایشگاه ساری گفت : شما ترجمان واقعی ایثار و رهروان حقیقی ولایت هستید و مادستتان را می بوسیم .
این مقام مسوول تصریح کرد؛ دغدغه تامین اجتماعی گسترش عدالت اجتماعی و نوجه به مسضعفان و اقشار کم در آمدجامعه یعنی بهترین بندگان خداست .

 

دکتر خورشیدی و هیات همراه از تمامی جانبازان آسایشگاه قطع نخاعی عیادت کردند و به مقام والایشان ادای احترام و مقام شان و فداکاری شان را ستایش کردند. 

خورشیدی همچننین افزود؛ امروز به برکت فداکار ی وایثار شما فرزندان شما شبانروزی خدمات ارایه داده و برای احقاق حقو ق شهروندی ،گسترش عدالت اجتماعی و  ارتقاء سطح سلامت جامعه و توجه به کرامت انسانها تلاش میکنند .
این مقام مسوول همچنین به داشتن روحیه والا و صبوری و استقامت جانبازان و خانواده های آنان نیز اشاره کرد و افزود همه این ظرفیت ها عنایت خداوند به خانواده شهداء و ایثارگران است ، چون هر کس با خداوند معامله کند خداوند به آنان همه چیز ، به ویژه عزت و سربلندی اعطا می کند و شما براستی عزیز ملت ایران  و آزادیخواهان جهان هستید 

سپس دو تن از جانبازان به نام های  آقایان  "عباس  چراغعلی زاده و  محمد ابراهیم آقایی" به نمایندگی از جمع حاضر به ایراد سخنرانی و بیان مشکلات خود پرداخته و از تامین اجتماعی تشکر ویژه کردند و ادامه دادند :  تامین اجتماعی برای جانبازان یک نماد واقعی دوستی و درک متعالی و متقابل  است . و ما از شما خاطرات شیرین داریم . چرا که هر کاری عشق می خواهد و مشخص است که شما عاشق هستید . سپس جانبازان سرافراز ورزشکار مرتضوی - دماوندی - زارع -مطیبعی و مربی سخت کوش ورزشی آنان استاد حقیقیان نیز از این ملاقات و برنامه ریزی و نشاط ورزشی تشکر  کردند و خواستارقدر دانی ویژ ه از واحد رفاه ، گزینش روابط عمومی ودیگر همکاران سازمان شدند .

لازم به ذکر است که بمناسبت هفته تامین اجتماعی ، یک دوره مسابقه پینگ پنگ  دوستانه بین تیمهای منتخب   سازمان تامین اجتماعی و  منتخب جانبازان برگزار شد و از جانبازن ورزشکار و همچنین ایثارگران جانباز قطع نخاع با اهدا شاخه گل و هدیه ای نمادین نجلیل شد .

ملاقات مدیران حاضر در جلسه با همرزمان خود به صورت تصادفی از جلوه های ویژه این روز بیاد ماندنی بود .  در پایان   همه حاظرین برای شادی روح امام  (رحمه الله علیه ) و شهدا  به ویژه شهدای تامین اجتماعی فاتحه قرائت کردند . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار