بهرام پارسایی در رابطه با نامگذاری روزی در تقویم به نام روز کوروش، گفت: سوال در هفته قبل از تعطیلات مجلس در دستور کار مجلس قرار گرفت، اما فعلاً به مدت یک ماه متوقف شده چرا که وزارت ارشاد قول پیگیری جدی‌تر موضوع سوال را داده و همین طور موضوع از طرف دولت به وزارت کشور ارجاع داده شده است.
کد خبر: ۷۶۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 19 July 2019

به گزارش تابناک فارس: وی افزود: البته این موضوع باید قاعدتاً به وزارت ارشاد ارجاع می‌شد اما به هر حال به وزارت کشور ارجاع شده و این وزارتخانه با درایت آن را به بخش اجتماعی برای رسیدگی فرستاده و قرار است جلسات تخصصی بین وزارت کشور و وزارت ارشاد برگزار شود و من هم در این جلسات حضور پیدا می‌کنم تا به جمع بندی مشخصی در این باره برسیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: من این درایت را در وزارت کشور تحسین می‌کنم که به جای امنیتی کردن مسئله، با راهبردهای اجتماعی به آن نگاه می کند.

وی اضافه کرد: نظر ما این بود که چند کارشناس و تاریخ‌دان روزی که تناسبی با کوروش داشته باشد را به نام او نامگذاری کنند. البته روز ۷ آبان بین مردم جا افتاده و با انتخاب این روز می توان کسانی که می‌خواهند از نارضایتی های اجتماعی بهره برداری کنند را خلع سلاح کرد، مدیریت آن نیز کار پیچیده ای نیست.

باید دید آیا بالاخره یکی از پیگیری های جناب پارسایی به نتیجه می رسد یا این هم مانند دیگر موضوعات مورد پیگیری ایشان فقط در حد حرف یا به اعتقاد برخی حربه پوپولیستی برای کسب رأی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار