چهارمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره و جواهر مردادماه امسال به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 18 July 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سید محمود موسوی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس در نشست خبری، اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره و جواهر ۱۶ تا ۱۹ مردادماه امسال به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود:­ در این نمایشگاه بیش از ۵۰ شرکت داخلی جدیدترین تولیدات و نوین‌ترین دستگاه ها،­ تجهیزات، روش‌ها و طرح‌های تولیدی طلا، نقره و جواهرات را ارائه و به نمایش میگذارند.

موسوی ادامه داد: در این نمایشگاه انواع جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، تجهیزات مربوط به طراحی و تولید طلا، جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، دکوراسیون مختلف مراکز تولید و عرضه طلا، جواهر و نقره، صندوق ایمنی حفظ و نگهداری طلا و­جواهر به نمایش گذاشته شده می شود.

مدیر کل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس تصریح کرد: همچنین اتحادیه ها، انجمن ها، تشکل‌های مربوطه، مراکز آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی مربوط به موضوع نمایشگاه، دست اندرکاران در امر طراحی و دست اندرکاران در بخش اکتشاف و استخراج معادن طلا، نقره، جواهر و سنگ‌های قیمتی ­در این نمایشگاه­ حضور دارند.

گفتنی است چهارمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر از ۱۶ تا ۱۹ مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز میزبان علاقه‌مندان و فعالان این صنعت است و علاقمندان بایستی برای بازدید از این نمایشگاه کارت ملی به همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار