حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا رستگار، امام جمعه بخش سیدان ا بیان اینکه مردمی بودن یعنی مسئولی که در اختیار مردم باشد تاکید کرد: مسئول مردمی یعنی کسی که هروقت مردم به آن شخص نیاز داشتند در دسترس باشد و درب دفترش به روی مردم باز باشد، شاید رفتن به خانه مردم شاخه ای از مردمی بودن باشد اما رکن اصلی مردمی بودن نیست و مسئول جوانمرد کسی است که بین مردم باشد و مسائل و مشکلات را پیگیری کند.
کد خبر: ۷۶۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ 19 July 2019

تابناک فارس به نقل از مرودشت نا: حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا رستگار، امام جمعه بخش سیدان در خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر اینکه تقوا، ستون اصلی نماز جمعه است اظهار داشت: تشریح تقوا برای مردم بایستی توسط ائمه جمعه صورت بگیرد.

رستگار افزود: باید تقوا در مسائل سیاسی، فضای مجازی، خانه و … داشته باشیم که مسئله نیکی به پدر و مادر از زیرمجموعه های تقوا است گرچه پدر و مادر از دست فرزندان بی تقوا راضی نیستند.

امام جمعه بخش سیدان گفت: ائمه جمعه علاوه بر تبیین تقوا برای مردم باید پیگیر مسائل و مشکلات مردم باشند و با مردم انس بگیرند.

وی با بیان اینکه مردمی بودن یعنی مسئولی که در اختیار مردم باشد تاکید کرد: مسئول مردمی یعنی کسی که هروقت مردم به آن شخص نیاز داشتند در دسترس باشد و درب دفترش به روی مردم باز باشد، شاید رفتن به خانه مردم شاخه ای از مردمی بودن باشد اما رکن اصلی مردمی بودن نیست و مسئول جوانمرد کسی است که بین مردم باشد و مسائل و مشکلات را پیگیری کند.

رستگار عنوان کرد: ائمه جمعه باید پاسخ گوی نسل جوان باشند و با جوانان ارتباط برقرار کنند و حتی هفته ای ۱ ساعت با این قشر جلسه بگیرند.

امام جمعه بخش سیدان با اشاره به اینکه باید از تشکل های خودجوش حمایت شود، گفت: تشکل هایی که بدون وابستگی به ارگان و نهادی راه اندازی شده اند باید حمایت شوند که موکب سیدالساجدین و تعزیه میدانی ذبیح العطشان از تشکل های خودش جوش شهر و بخش است.

وی تصریح کرد: از زمانی که انگلیس، کشتی ایرانی را توقیف کرد حتی یک کشتی از این کشور در آب های خلیج فارس پیدا نشد چرا که می دانند در صورت مشاهده کشتی های این کشور با پاسخ کوبنده ای از سمت سپاه پاسداران رو به رو می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار