مدیر روابط عمومی شرکت آبفای شیراز از آماده شدن یک مخرن ۱۵ هزار متر مکعبی در صدرا برای بهره‌برداری خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با اقدامات گفته شده، مشکل کم آبی شیراز و صدرا به طور کامل برطرف و وضعیت پایدار شود.
کد خبر: ۷۶۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 20 July 2019

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای شیراز در خصوص مشکلات آب در شهر جدید صدرا گفت: به علت افزایش جمعیت نسبت به سنوات گذشته، افزایش دما هوا و همچنین کاهش آب دهی چاه ها و... باعث ایجاد تنش و کمبود آب در صدرا شده است که اکنون با اجاره دو حلقه چاه  از بخش خصوصی و تجهیز آن کمک شایانی به وضعیت کم آبی و قطعی پی در پی آب در صدرا کرده است .

کمبود آب در شهر صدرا در حالی است که باغات پرتعداد پیرامون این شهر که متعلق به متمولان می باشد استخرها و درختان خود را با آبی که حق مردم اکثرا از طبقه متوسط رو به پایین  صدرا می باشد سیراب می کنند.

بهرام زاهدی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز اگر ساکنان صدرا در منازل خود مجهز به منبع ذخیره آب باشند دیگر مشکلی نخواهند داشت، خاطر نشان کرد : با این اقدامات مردم می توانند مصرف آب خود را مدیریت کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در شیراز و شهر جدید صدرا مشکل آب وجود ندارد، تصریح کرد: در صدرا آب به صورت طبیعی به تمام شهروندان می رسد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای شیراز در خصوص باغ شهر های صدرا گفت: ما متولی آبرسانی شهری هستیم،اگر در باغ شهرها آب به طور غیر مجاز از طریق چاه مصرف می شود به دستگاه های دیگر مربوط می شود.

وی با اشاره به خط دوم آبرسانی سد دروزن به شیراز نیز گفت: این خط لوله از سمت دوکوهک و صدرا می گذرد، که در سفر وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به شیراز، مقرر شد که آب از طریق خط دوم آبرسانی دورودزن تا مهر ماه به دوکوهک و تا بهمن ماه به معالی آباد انتقال داده شود، که مشکل آب صدرا برای دراز مدت برطرف خواهد شد .

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
همان طور برای کمال شهر 24 کیلومتری تهران با مصرف باللای شهرک صنعتی هلجرد ..........اب شان را بردند .نه به مردم هلجرد اب لوله کشی م یدهند .نه اسفالت .میکنند جاده را .فقط یک طرف جاده را برای از ما بهترون اسفالت کردند .ان طرف که مردم رفت امد دارند .خاکی است .نه گاز می دهند ..............الهی حرامشان .زمینها رامفت از چنگ مردم به عنوان خیریه کهریزک در اوردند جنا ب ه...... وپسران .الان دارند میلیادری جولان می دهند
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
خیلی ها فقیر از لحاظ مالی آمدند به شهر جدید صدرا شدند حاجی غنی خیلی ها ناتوان از لحاظ مالی آمدند به شهر جدید صدرا شدند حاجی توانا نام این شهر جدید را به جای این صدرا با هر معنی که داشته باشد بایستی می گذاشتند شهر جدید کارکنان شرکت عمران شهر جدید صدرا و بنگاه داران مربوطه چمع این افراد برای صد نسل بعد از خودشان ثروتی عظیم مانند تعداد زیادی باغ شهری و ... فراهم کردند خوش به حال فرزندانشان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار