معاون عمرانی استانداری فارس تا وقتی که مصوبه و مجوز‌های لازمه نباشد شهرداری صدرا حق شروع به کار طرح‌های مورد نظر را ندارد.
کد خبر: ۷۶۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ 22 July 2019

تابناک فارس به نقل از خبرگزاری دانشجو: محمود رضایی کوچی، معاون عمرانی استانداری فارس، طی تماسی به تشکل آرمان (عدالتخواه) دانشگاه شیراز با اشاره به نامه اخیر این تشکل در مورد طرح‌های شائبه دار شهرداری صدرا گفت: طرح‌های مورد نظر شهرداری صدرا مجوز‌های لازمه را ندارد و دستور توقف آن‌ها را صادر کرده ایم.

رضایی کوچی مطرح کرد: اساسا هر پروژه برای اینکه آغاز به کار کند یک فرآیندی را باید طی کند. پروژه‌های حمل ونقلی و ترافیکی نیز بایستی ابتدا مطالعات اولیه آن در شورای ترافیک استان صورت بگیرد و مورد بررسی واقع شود و در صورت تصویب وارد مرحله اجرا شود.

معاون عمرانی استانداری فارس با اشاره به اینکه آیا طرح‌های مورد بحث در صدرا مجوز‌های لازمه برای اجرایی شدن را دارند یا خیر تصریح کرد: طرحی از طرف شهرداری صدرا پیشنهاد داده شده و فعلا در مرحله بررسی در کمیته‌های فنی است که البته هنوز بررسی نشده و جوابی به آن‌ها داده نشده است.

وی دراین باره که شهرداری صدرا بدون داشتن مجوز‌های لازمه در این طرح‌ها شروع به کار کرده است گفت: اقداماتی صورت گرفته و دستور توقف این طرح‌ها صادر شده است و به شهرداری صدرا ابلاغ کرده ایم که اجرای طرح‌ها را آغاز نکنند.

رضایی کوچی در ادامه افزود: همه مسائل طبق ضوابط و چارچوب‌های های قانونی است و استانداری هم به عنوان نماینده قوه مجریه در استان همه موارد اینچنینی را کنترل می‌کند و به عملکرد همه شهرداری‌های استان از جمله شهرداری صدرا نظارت عالیه دارد و در این باره مستثنایی هم وجود ندارد.

معاونت عمرانی استانداری فارس درباره مطالبه گری‌های دانشجویان عدالتخواه تشکل آرمان نیز تاکید کرد: چنین مطالبه گری‌هایی به شرط داشتن مبنای علمی و اطلاعاتی نه تنها ایرادی ندارد بلکه ما از آن‌ها استقبال هم می‌کنیم.

وی در خاتمه گفت: تا وقتی که مصوبه و مجوز‌های لازمه نباشد شهرداری صدرا حق شروع به کار طرح‌های مورد نظر را ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار