نماینده جهرم در مجلس با بیان اینکه ما ملتی نیستیم که دست دوستی به رژیم‌های بی‌هویت بدهیم، تصریح کرد: امروز که دست اهریمنی و تمامیت‌خواه آمریکا رو شده است و هیبت منحوسش فرو ریخته است، از رهبران اروپایی می‌خواهم که با تنظیم مواضع خود و جلب اعتماد جهانی اعتبار و استقلال خود را احیا کنند.
کد خبر: ۷۶۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 27 July 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: آقای ترامپ با مشی و دلال مآبانه و عدم رعایت اصول و سیاست‌ورزی،کشور آمریکا را در سراشیبی اضمحلال و در آستانه فروپاشی قرار داده است.

وی افزود: ما به عنوان ملتی که تجربه شاه مستبد و خودکامه را داریم، به مردم آمریکا توصیه می‌کنیم که به رفتارهای رئیس‌جمهورشان توجه کنند و کشور خود را نجات دهند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: همه دنیا متوجه شده است که لفاظی‌های ابلهانه این فرد ناسالم (ترامپ) که با فریب، مسند ریاست جمهوری آمریکا را گرفته، مقابله‌ای بود با قدرت فکری جوامعی که دیگر استثمار نخواهند شد.

رضایی در ادامه سخنانش عنوان کرد: آقای ترامپ که با رجزی دروغین بر طبل خالی جنگ کوبیده، می داند که دیگر مشروعیت خود را از دست داده است و از حمایت کنگره و مردم خود نیز بی‌بهره است و در مقابل، مواضع غرورانگیز مقام معظم رهبری ناشی از روحیه انقلابی تقوا، امید به آینده جهان اسلام و الهام گرفته از آیه قرآن است؛ که می فرماید «اشدا علی الکفار رحماءبینهم» است.

وی تصریح کرد: دنیا بداند و به یاد داشته باشد که خردشدن هیبت پوشالی و اهریمنی آمریکا که بر تمام ملت‌ها از اروپا تا آسیا، از آفریقا تا آمریکا سایه انداخته بود مدیون شجاعت صلابت و رشادت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و پایمردی ملت غیور ایران است.

رضایی با اشاره به دیدار نخست محترم ژاپن با رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان قطعاً با حسن نیت به سرزمین ما آمد اما اعلام می‌کنیم که آمریکا و رژیم صهیونیستی با ریشه های فکری منحوسی که دارند هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نیستند.

وی با بیان اینکه ما ملتی نیستیم که دست دوستی به رژیم‌های بی‌هویت بدهیم، تصریح کرد: امروز که دست اهریمنی و تمامیت‌خواه آمریکا رو شده است و هیبت منحوسش فرو ریخته است، از رهبران اروپایی می‌خواهم که با تنظیم مواضع خود و جلب اعتماد جهانی اعتبار و استقلال خود را احیا کنند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در ادامه سخنانش بیان کرد: ما آحاد ملتی که پیرو رهبری صلح جو و عدالت‌خواهی خود هستیم، ضمن محکوم کردن خرابکاری‌های نخ‌نمای ایادی سلطه طلب و تفرقه طلب در خلیج فارس و دریای عمان و تقدیر از هوشیاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام می‌کنیم که با تمام توان و با تمام وجود از این برادران جان نثار رهبر و ملت حمایت کرده و از آنها می‌خواهیم همچنان با تمام وجود با تمام قدرت در مقابل ظلم جهانی مقاومت نموده و مانند گذشته، پوزه آنها را به خاک ذلت بمالند.

رضایی همچنین یکی از اهداف اساسی انقلاب را دستیابی به رفاه اجتماعی و تامین نیازهای اولیه مردم خواند و تصریح کرد: از این طریق مردم احساس سلامت ،امنیت و آرامش خواهند کرد و این از شاخص های ارزیابی قدرت خرید و توانایی در کسب امکانات زندگی است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: نظام استکباری به سردمداری آمریکا و اسرائیل از بیم توان دفاعی ما، به جنگ نابرابر اقتصادی روی آوردند؛ تحریم را در پیش گرفتند که با دو اثر مستقیم و اثر روانی آن نارضایتی جامعه را افزایش دهند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: اگرچه جو روانی تحریم اثر خود را از دست داده و حباب آن ترکیده است، اما تداوم تحریم‌ها در عین کاهش مشروعیت ،به انزوای آمریکا در نظام بین الملل ،اثرات خود را حفظ کرده که لازم است با تدبیر مدیریت صحیح با آن مقابله شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار