رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید از برداشت ۱۱۰ تن گندم از ۲۰ هکتار از زمین‌های مزرعه آموزشی و تحقیقاتی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 28 July 2019

تابناک فارس به نقل از انا:جواد گرامی:به برداشت گندم از مزرعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید اشاره و اظهار کرد: به منظور کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای و تحقق سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای ۲۰ هکتار از زمین‌های زراعی مزرعه آموزشی و تحقیقاتی واحد اقلید به زیر کشت گندم از رقم پیشگام رفت که موفق شدیم بیش از ۱۱۰ تن گندم برداشت کنیم.

وی افزود: اکنون با برداشت بیش از ۱۱۰ تن گندم مرغوب و واگذاری آن به سیلوهای دولتی، زمینه مناسبی برای فعالیت‌های درآمدزایی غیر‌شهریه‌ای در راستای بهره‌‌مندی از استعدادهای این واحد دانشگاهی فراهم شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید تصریح کرد: گندم از نظر میزان تولید و سطح زیر کشت مهم‌ترین محصول کشاورزی ایران در مناطق مختلف کشور است و از نظر اقتصادی و تأمین غذای اصلی مردم اهمیت فراوانی دارد.

گرامی ادامه داد: علاوه بر کاشت گندم، بیش از ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید زیر کشت نخود بوده که به فراخور سررسید زمان بهره‌برداری، برداشت خواهد شد.

وی بیان کرد: امید است بتوانیم با تکیه بر توان کارکنان واعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی در زمینه تولید منابع درآمدی غیر از شهریه دانشجویی گام‌های مؤثری برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار