مقیمی خطاب به اعضای شورا یادآوری کرد که اگرچه شورا و مدیریت کنونی شهرداری شیراز، مأموریتی در ورود این حجم از نیروهای شرکتی به شهرداری نداشته اما همه می‌دانیم که نمی‌توان با چند هزار نیرو همچون برده رفتار کرد و از آنها انجام وظیفه خواست اما در پرداخت حق و حقوق او بی تفاوتی و کاهلی کرد.
کد خبر: ۷۶۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 01 August 2019

به گزارش تابناک فارس: قاسم مقیمی در نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، با اذعان به اینکه خدمات شایان نیروهای رسمی و قراردادی قابل انکار نیست، تصریح کرد: با این حال همگان از جمله همین بخش از نیروهای نخبه‌ی رسمی و قراردادی معترف هستند که اجراکننده‌ی بسیاری از اوامر و دستورات و ماموریت‌های اداری در شهرداری شیراز، عمده‌ی همین نیروهای شرکتی هستند.

قاسم مقیمی در ادامه با تأکید بر نارضایتی عمده‌ای که در میان این بخش از نیروهای شهرداری حاکم شده است، خطاب به رئیس شورا گفت: ترسم از آن است تا تبعات این دلخوری‌ها و ناخوشی‌ها دامن تمام مجموعه را فرا گرفته و دل‌زدگی و عدم تعلق خاطر نیروها به سازمان، انجام ماموریت‌هایی که ما به عهده داریم را مختل یا کُند کند و وعده‌ها و قول‌هایی که سرلوحه شعارهای ما قرار داشت، سخت و ناممکن شود.


مقیمی هشدار داد که در صورت عدم حل این مسأله، تبعات روانی نارضایتی‌ها نه تنها دامن ۴۵۰۰ نیروی شرکتی شاغل در شهرداری شیراز را خواهد گرفت، بلکه در تشدید شرایط بغرنج روحی چندین هزار نفر خانواده این افراد موثر خواهد بود و تبعات روانی آن در به ثمر رسیدن اهداف شورا و شهرداری شیراز خلل ایجاد خواهد کرد.


وی تأکید کرد: اینک مسؤول و متولی سامان‌بخشی به وضعیت این عزیزان، شورا و شهرداری است و باید اگر گره قانونی و مشکلی وجود دارد با رایزنی با مقامات بالادستی به فکر راه چاره باشیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
در خبر عنوان آقای مقیمی لحاظ نشده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار