حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز با یادآوری فجایع و جنایت‌های آل سعود در اداره و هدایت مراسم معنوی حج، افزود: خانه خدا مکان امن است، اما آل‌سعود با بی‌عرضگی امنیت حج را سلب کرده است و باید منتخبی از کشور‌های اسلامی مکه و مدینه را اداره کنند.
کد خبر: ۷۶۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 03 August 2019

تابناک فارس به قنل از صدا و سیما: حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز با یادآوری فجایع و جنایت‌های آل سعود در اداره و هدایت مراسم معنوی حج، افزود: خانه خدا مکان امن است، اما آل‌سعود با بی‌عرضگی امنیت حج را سلب کرده است و باید منتخبی از کشور‌های اسلامی مکه و مدینه را اداره کنند.
وی، به فاجعه کشتار حجاج به دست آل سعود در روز ششم ذی‌الحجه اشاره کرد و افزود: البته جنایت آل سعود ادامه دارد و امروز هم کشتار یمنی‌ها را در کارنامه‌شان ثبت می‌کنند و با ممانعت از سفر حجاج یمنی و سوری راه حج را بر روی مسلمانان بسته اند و این‌ها خائن الحرمین هستند.
امام جمعه موقت شیراز نسبت به شبهه افکنی برای کم رنگ کردن حضور شیعیان در حج هشدار داد و گفت: عده‌ای می‌گویند با حج رفتن پول به جیب وهابی می‌رود در حالی که اینگونه نیست و عمده پول حج صرف خود فرد می‌شود و اتفاقا وهابی‌ها می‌خواهند که شیعیان به حج نروند چرا که حضور مسلمان به ویژه شیعیان قدرت طاغوتی آن‌ها را کم می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی برپایی مراسم حج را نمونه‌ای از نمایش عزت اسلام دانست و گفت: این مراسم در کنار برکات دنیوی و اخروی برای همه مایه هدایت و فرصت تقویت معنویت است.
وی با بیان اینکه اسلام دین اجتماع است از مسلمانان خواست با وحدت، همدلی و همراهی در مسیر تکامل و پیشرفت گام بردارند و نگذارند دشمنان با تفرقه افکنی به اهدافشان دست یابند.
امام جمعه موقت شیراز افزود: برپایی نماز‌های جماعت، جمعه و برگزاری مراسم حج از جمله نمونه‌های وحدت مسلمانان است که همواره آثار بسیاری در جامعه داشته است.
حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی اشاره‌ای هم به هفدهم مرداد روز خبرنگار کرد و ادامه داد: این قشر از جامعه وظیفه خطیری دارند و همواره در انجام رسالتشان باید شرایط سختی را متحمل شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار