رحیمی با اشاره به اینکه امروز این اعتماد مردم به مسئولین را دشمن مورد هدف قرارداده و می خواهد بی اعتمادی را ترویج کند، تاکید کرد: دشمن با طراحی این موضوع به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین است چرا که نبود این شکاف نقطه قوت این نظام است.
کد خبر: ۷۶۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 07 August 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «عنایت الله رحیمی»، امروز (چهارشنبه 16 مرداد) در نشست خبری ویژه روز خبرنگار با اشاره به اینکه قطعا این نشست ها باعث تعامل بیشتر رسانه ها با دستگاه های دولتی می شود، گفت: برنامه ریزی راجع به کاهش مسائل خبرنگاران در دستور کار قرار می گیرد.

 

استاندار فارس با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف و اولین وظیفه رسانه ها روشن کردن افکار عمومی و ارتقای سطح معلومات جامعه است که جز با صداقت و برای مردم انجام نمی شود، اظهارداشت: از جمله مولفه های مورد تاکید برای رسانه ها اینست که تهدید دشمن را بشناسد و در برابر هجمه آن استراتژی مناسب را بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه بیشتر تهدیدات از طریق رسانه های دشمن شکل می گیرد، اضافه کرد: این روزها در مجموعه رسانه های غربی، ترویج فرهنگ غیردینی در دستور کار قرار داده اند و آنان همجمه های خود را به اساس اعتقادات اسلامی مردم هدف قرار داده اند و وظیفه رسانه هاست که در راه ترویج فرهنگ دینی بکوشند و اثرات هجمه دشمن کاهش دهند.

 

به گفته رحیمی، دشمن سعی دارد سرمایه اجتماعی این نظام را کاهش دهد که سرمایه این نظام مردم هستند خواسته و یا ناخواسته عده ای در مسیر راه دشمن گام برمی دارند و باید بدانیم چه می کنند تا در زمین آنها بازی نکنیم.

 

وی با اشاره به اینکه امروز این اعتماد مردم به مسئولین را دشمن مورد هدف قرارداده و می خواهد بی اعتمادی را ترویج کند، تاکید کرد: دشمن با طراحی این موضوع به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین است چرا که نبود این شکاف نقطه قوت این نظام است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه رسانه ها باید مرزهای نقد و تخریب را بشناسند، اظهارداشت: نباید عملکرد را با یک تخریب از بین برد چرا که تخریب بزرگی نمی آورد و این تنها باعث ایجاد یاس در مردم است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار