نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از رسانه ها درخواست کرد که پیگیر فرار مالیاتی یکی از بانک ها باشند و گفت:این بانک فرار 2 هزار میلیارد تومانی مالیاتی دارد و امیدواریم که رسانه ها همچون دیگر ابعاد، این موضوع را به عنوان یک مطالبه دنبال کنند.
کد خبر: ۷۷۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 10 August 2019

به گزارش تابناک فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از رسانه ها درخواست کرد که پیگیر فرار مالیاتی یکی از بانک ها باشند و گفت: یک بانک با گردن کلفتی از پرداخت مالیات قانونی امتناع می کند.

وقتی یک نماینده مجلس نمی تواند پیگیر فرار مالیاتی چنین گردن کلفت هایی شود از رسانه های چه توقعی می رود؟

بهرام پارسایی، پنجشنبه 17 مرداد، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: یکی از بانک ها فرار 2 هزار میلیارد تومانی مالیاتی دارد و امیدواریم که رسانه ها همچون دیگر ابعاد، این موضوع را به عنوان یک مطالبه دنبال کنند.

مطالبه تابناک فارس هم از شما این است که به جای آنکه ردپای آبی پیش روی رسانه ها بگذارید یا شفاف سازی کنید که فرار مالیاتی متعلق به کدام بانک است یا اگر خیلی نگرانید خودتان مسئولیت پیگیری این فساد را بپذیرید.

پارسایی بدون اشاره به نام بانک مورد نظر، گفت: سازمان امور مالیاتی، در مقابل تولید کنندگان و صنعتگران و فعالان اقتصادی، برای دریافت مالیات قانونی محکم می ایستد، اما در موضوع یک فرار مالیاتی بزرگ، انتظار واکنش مطلوبتر و قانونی از طرف دستگاه مرتبط وجود دارد.

حتما برای همین ایستادگی محکم سازمان امور مالیاتی هست که وزیر امور اقتصادی و دارایی در تازه‌ترین اظهار نظر خود راجع به پدیده شوم فرار مالیاتی عنوان کرده بین ۲۵ تا ۴۰ هزار فرار مالیاتی داریم!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار