دعای عرفه امروز در 370 مکان مذهبی مازندران طنین‌انداز می‌شود.
کد خبر: ۷۷۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 11 August 2019

 دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد: دعای پرفیض عرفه از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در مصلای امام خمینی ساری قرائت می شود و همزمان در مصلاها و مساجد شهرهای مختلف استان هم طنین‌انداز خواهد شد.
بنابراین اعلام، نماز عید سعید قربان هم از ساعت 8 صبح فردا دوشنبه در مصلای امام خمینی ساری ودیگر شهرها و مناطق استان اقامه می شود.
معاون امور فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران هم گفت: دعای عرفه امروز در 370 مسجد و بقاع متبرکه استان مازندران برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام روحانی‌نیا تصریح کرد: مضامین عارفانه و مهمی در دعای عرفه وجود دارد که انسان با فهم عمیق آن به مقام‌های بالای بندگی، دست می‌یابد.
معاون امور فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران افزود: این روز بزرگ، روز راز و نیاز به درگاه حق تعالی و ایجاد بستر مناسب برای اجابت دعا است.
روحانی‌نیا با اشاره به حضور پُرشور جوانان در مراسم دعای عرفه، خاطر نشان کرد: حضور پُررنگ اقشار مختلف مردم در دعای عرفه، نشان‌دهنده علاقه‌مندی و توجه عمیق مردم استان به اعتقادات دینی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز از برگزاری مراسم دعای عرفه با حضور پرشور مردم و ذاکران اهل بیت در ۱۸۵ آستان مقدس امامزادگان مازندران خبر داد.
حجت‌الاسلام حیدری‌ افزود: همزمان با عید قربان در راستای طرح افق، قربانگاه ابراهیمی در پنج بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود که افراد، گوسفند قربانی را در جوار آستان مقدس امامزاده قربانی و گوشت آن را بین نیازمندان منطقه توزیع می‌کنند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار