سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان درباره اظهارات اخیر نماینده نجف‌آباد مبنی‌بر دریافت آپارتمان توسط نمایندگان در ازای پس گرفتن استیضاح وزرا، می‌گوید: تاکنون گزارشی درباره این اظهارات، نه از سوی خودشان و نه از سوی دیگر نمایندگان نداشتیم.
کد خبر: ۷۷۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 13 August 2019

به گزارش تابناک فارس: محمدجواد جمالی نوبندگانی گفت: در مجلس دهم، هیچ اطلاعاتی درباره اینکه نماینده‌ای خانه یا آپارتمانی گرفته باشد، نداشتیم. از همین‌جا اعلام می‌کنیم هر یک از عزیزان که اطلاعات متقن درباره این موضوع دارند، اسناد آن را در اختیار هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان قرار دهند. ما این آمادگی را داریم تا موضوع را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهیم، حتی طبق قانون با شورای نگهبان مکاتبه کنیم.

اخیراً ابوترابی، نماینده نجف‌آباد مدعی شده است «در جریان استیضاح وزرا آپارتمان‌هایی برای منصرف کردن برخی نمایندگان به آنها داده شده است تا آنها از استیضاح صرف‌نظر کنند» وی دراین‌باره توضیح داده است: «لیستی از این افراد در مجلس وجود دارد که البته به شورای نگهبان هم داده شده است، در دوره قبل هم زیاد بود. بسیاری از رد صلاحیت‌ها هم به همین دلیل بوده است. قرائن و شواهد را که می‌بینیم متوجه می‌شویم با توجه به گزارشهای ارائه شده این موارد با گزارشات و مستندات دیگر در شورای نگهبان دستگاه‌های امنیتی، نظامی، انتظامی و اطلاعاتی سازگار است.» نماینده نجف‌آباد طی ماه‌های اخیر اتهاماتی را علیه وزارت نفت و شخص وزیر مطرح کرد که با تکذیب این وزارتخانه و اعلان شکایت زنگنه همراه بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
رشوه عادی شده .................................................مردیم از دست این رشوهدادن .خدایا مسلمان کو .................انسان کو .......شرف کو .وجدان کو ....................................پول کثیف شده زندگی مردم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار