شورای شهر شیراز حالا به جای رسیدگی به امور شهر گرفتار مسائل حاشیه ای و سیاسی بازی شده است.ناکارآمدی شورای شهر شیراز را حتی دو نماینده مجلس شیراز که از لیست امید هم هستند معترف شده اند.
کد خبر: ۷۷۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 14 August 2019

شورای شهر شیراز این روزها درگیر مسائلی غیر از امور شهر شیراز هستند.

از طرفی درگیر زد و بندها برای تغییر هیئت رئیسه و ریاست شورا هستند و از طرفی درگیر مسائل مربوط به مهدی حاجتی و جایگزینی عضو علی البدل هستند.

ناکارآمدی شورای شهر و شهرداری شیراز را مردم با گشتی در شهر کاملا حس می کنند و حتی دو تن از نمایندگان مجلس شیراز که اتفاقا هم مسلک شورایی ها و از لیست امید هستند هم به این موضوع اذعان دارند.

علی اکبری، نماینده شیراز در مجلس گفت: اعضای شورا به اندازه کافی با نماینده های شیراز در مجلس تعامل نداشتند. با توجه به اینکه در اوایل آغاز به کار شورای پنجم مقرر شد  شورای اصلاح طلبان به صورت ماهیانه جلساتی را با نمایندگان مجلس و اعضا شورا برگزار کنند اما متاسفانه این اتفاق در عمل رخ نداد.

این در حالی است که مسعود رضایی دیگر نماینده شیراز در مجلس هم پیش از این عنوان کرده بود که اعضای شورای شهر شیراز نتوانستند آمال و آرزوهایی که از روز نخست در ذهن داشتند را عملیاتی کنند چرا که وجود حداکثری افراد کم تجربه نسبت به افراد مجرب در شورای اسلامی شهر شیراز سبب شده که شورای پنجم کارایی لازم را نداشته باشد.

وی در ادامه گفت که دود اختلاف هایی که به دلیل کم تجربگی میان اعضا شورا پیش می آید به چشم مردم می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار