هاشم‌پور افزود: مبلغ چک‌های برگشتی شهرداری شیراز بیش از 50 میلیارد تومان است که برای وصول این مطالبات که مربوط به سال 93 تاکنون است موارد قانونی در حال انجام است.
کد خبر: ۷۷۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷ 14 August 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمدهادی هاشم‌پور امروز در جلسه علنی شورای شهر شیراز با ارائه گزارش عملکرد معاونت مالی و اقتصادی اظهار داشت: در سال گذشته حدود 302 میلیارد تومان از 18 دستگاه اجرایی وصول کردیم و در سه ماه سال 98 نیز دومیلیارد و 700 میلیون تومان را وصول کردیم.

 

هاشم‌پور افزود: مبلغ چک‌های برگشتی شهرداری شیراز بیش از 50 میلیارد تومان است که برای وصول این مطالبات که مربوط به سال 93 تاکنون است موارد قانونی در حال انجام است.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی معاونت مالی و اقتصادی بر مبنای برنامه پنج ساله شهرداری شیراز بوده و در آن نیز سطح کیفیت و شفافیت نظام مالی مدیرت منابع مالی در دستور کار است.

معاون شهردار شیراز افزود: تامین اعتبار اجرای پروژه ‌ای عمرانی در قالب بودجه مصوب از اولویت‌هایی است که توسط شهرداری دنبال می‌شود و در این راستا نیز مدیریت هزینه و تشکیل کارگروه مدیریت هزینه در حال انجام است.

وی از اجرای طرحی برای جلوگیری از خریدهای مازاد خبرداد و بیان کرد: از ابتدای امسال در تمام مناطق و سازمان‌های شهرداری شیراز سامانه انبار را در حال اجرا هستیم تا با استفاده از این روش از خریدهای مازاد جلوگیری شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز در بخش دیگری از سخنان خود بدهی به پیمانکاران را 150 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در سال گذشته881 فقره از این بدهی به سه هزار و 500 پیمانکار طلب‌کار به طور کامل تسویه شد.

هاشم‌پور در مورد آخرین وضعیت جذب اعتبارات سال 97 شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: براساس آمارهای موجود 91.1 درصد جذب بودجه داشته‌ایم و حسابرسی سال 97 بودجه نیز به اتمام رسیده است.

وی به ارائه خدمات رفاهی به بازنشستگان شهرداری شیراز اشاره کرد و گفت: برای نخستین‌بار بازنشستگان شهرداری تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و تمام مطالبات آنان نیز تا فرودین 98 تسویه حساب شده است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز در مورد طرح‌های بزرگ اقتصادی در دست اجرای شهرداری شیراز گفت: بازاچه هنر شهریور و بازار موبایل نیز بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشم‌پور یکی از برنامه‌های اجرا شده معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز را فروش اوراق مشارکت اعلام کرد و افزود: ارزش اوراق مشارکت به فروش رسیده بیش از 600 میلیارد تومان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار